la 03-02-2025 05:04 PM
Salutare, comunitate. Vin cu o problema putin mai ciudata si nu stiu daca ma puteti ajuta in vreun fel. Mama are un abonament YOXO, de curand si-a schimbat telefonul si nu mai tine minte datele de conectare in aplictia YOXO… Am incercat toate cele 3 adrese de e-mail pe care le are insa aparent pe niciuna nu exista vreun cont facut. Problema reala e de fapt ca ea doreste sa isi schimbe cardul din aplicatie ca sa nu mai fie nevoita ca in fiecare luna sa plateasca factura pe site deoarece ea nu mai folosește acel card. Exista vreo sansa sa afle datele de conectare sau doar adresa de e-mail pe care a fost facut contul dupa nr. de telefon? Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
03-02-2025 05:17 PM - editat 03-02-2025 06:33 PM
Salut,
Instalează aplicația yoxo cu un cont oarecare și contactează prin chat serviciul clienți pentru suport.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
"Dacă ai nevoie de suport în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în contact cu un operator relații clienți prin una dintre modalitățile de mai jos:
Prin Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:
Prin apel la Serviciul clienți:
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor