la 23-01-2025 10:19 AM - editat ultima oară la 23-01-2025 10:35 AM de DanielaH
Am fost deconectat din aplicatia yoxo si cand mi am bagat datele inapoi imi apare ca nu am niciun numar activ in acest cont. Am internet am minute doar ca nu reusesc sa ma conectez inapoi la contul meu.
23-01-2025 10:27 AM - editat 23-01-2025 10:45 AM
Salut,
Contactează serviciul clienți yoxo prin chat sau telefonic la 300 (apel taxabil), din aplicație, și vei primi suportul necesar.
Verifica și cu alte adrese de mail pe care le mai folosesti.
Daca mai ai mailuri de la yoxo prin telefon vezi pe ce adresa au venit.
Posibil sa fie și o eroare, însă în această situație te poate ajuta doar serviciul clienți yoxo.
la 24-01-2025 11:17 AM
Salut @Ionut31,
Pentru astfel de probleme e necesar sa le scrii din secțiunea Messenger in aplicația YOXO:
Dacă ai nevoie de asistență sau informații suplimentare, poți contacta Serviciul Clienți YOXO direct prin secțiunea Messenger din aplicația mobilă YOXO. Iată cum poți face acest lucru:
Te rugăm să ai răbdare, deoarece timpul de răspuns poate varia în funcție de volumul solicitărilor.
Programul de lucru este luni - duminică 08:00 - 20:00, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program.
Alte metode prin care îți pot răspunde la întrebări:
la 27-01-2025 09:17 AM
salut. pare ca nu esti logat cu credentialele contului cu care gestionezi numarul tau YOXO. mai verifica o data ca adresa cu care te-ai logat in aplicatie este cea cu care administrezi contul in care ai numarul YOXO. daca ai facut deja asta, atunci poti bifa pasii mentionati mai sus de colegi.
la 27-01-2025 09:25 AM
@Ionut31, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor