anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am fost deconectat din aplicatia yoxo

Ionut31
Începător

Am fost deconectat din aplicatia yoxo si cand mi am bagat datele inapoi imi apare ca nu am niciun numar activ in acest cont. Am internet am minute doar ca nu reusesc sa ma conectez inapoi la contul meu. 

DanielaH_0-1737621288306.png

 

 

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Contactează serviciul clienți yoxo prin chat sau telefonic la 300 (apel taxabil), din aplicație, și vei primi suportul necesar.

Verifica și cu alte adrese de mail pe care le mai folosesti.

Daca mai ai mailuri de la yoxo prin telefon vezi pe ce adresa au venit.

Posibil sa fie și o eroare, însă în această situație te poate ajuta doar serviciul clienți yoxo.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Ionut31

Pentru astfel de probleme e necesar sa le scrii din secțiunea Messenger in aplicația YOXO:

Dacă ai nevoie de asistență sau informații suplimentare, poți contacta Serviciul Clienți YOXO direct prin secțiunea Messenger din aplicația mobilă YOXO. Iată cum poți face acest lucru:

  1. Deschide aplicația YOXO pe telefonul tău.
  2. Accesează secțiunea Mai multe din meniul principal.
  3. Selectează opțiunea Contactează-ne sau Messenger.
  4. Scrie mesajul tău, iar un operator te va ajuta în cel mai scurt timp posibil.

Te rugăm să ai răbdare, deoarece timpul de răspuns poate varia în funcție de volumul solicitărilor.

Programul de lucru este luni - duminică 08:00 - 20:00, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program.

Alte metode prin care îți pot răspunde la întrebări:

  • Scrie-le pe canalele de social media, pe Instagram, Facebook și Youtube
  • Feedback lăsat în formularul din meniul YOXO. Spune-le dacă găsești un bug sau ai sugestii.
  • Află răspunsuri la mai multe întrebări în Help
  • De pe abonamentul tău YOXO poți apela în call center la numărul 300 (apel cu suprataxă, cost 0,05 Euro/minut. Accesul la un operator este disponibil de luni până duminică, între orele08:00 – 20:00.

Pancetta
Angajat Orange

salut. pare ca nu esti logat cu credentialele contului cu care gestionezi numarul tau YOXO. mai verifica o data ca adresa cu care te-ai logat in aplicatie este cea cu care administrezi contul in care ai numarul YOXO. daca ai facut deja asta, atunci poti bifa pasii mentionati mai sus de colegi. 

DanielaH
Moderator

@Ionut31, s-a rezolvat situația?