anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

actualizare card plata

sorin709
Începător

Buna ziua , am primit un mail prin care se cere actualizarea datelor de pe cardul cu care fac plata

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Colegii noștri de la Yoxo au adăugat un nou filtru de securitate pentru siguranță. Pentru a putea plăti în continuare facturile YOXO, este necesară reintroducerea datelor cardului bancar în aplicația YOXO, chiar dacă se păstrează același card folosit până acum. 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Sorin, bun venit in Comunitate!!!

De unde ai primi mailul si ce spune mai exact? Poti pune un printscreen?

l am sters... dar apare si in aplicatia yoxo

Si nelamurirea ta care e?

 

este reala sau teapa ?

se cera actualizarea datelor de pe card...

Vezi dacă ai datele lui corecte în aplicație, iar dacă sunt mai vechi și nu corespund, le modifici în conformitate cu ceea ce ai acum.

Succes!

Dacă e si in aplicație, nu doar pe mail, eu cred că nu e teapa.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai schimbat cardul de curând sau ce fel de actualizare?

MihaiC99
Campion

Salut,

Atunci când ai dubii nu trebuie decât să-i contactezi pe chat si îți vor confirma daca este in regula să actualizezi datele ( daca solicitarea vine din partea lor).

DanielaH
Moderator

Salut!

Colegii noștri de la Yoxo au adăugat un nou filtru de securitate pentru siguranță. Pentru a putea plăti în continuare facturile YOXO, este necesară reintroducerea datelor cardului bancar în aplicația YOXO, chiar dacă se păstrează același card folosit până acum.