la 18-06-2025 02:56 PM
Buna ziua , am primit un mail prin care se cere actualizarea datelor de pe cardul cu care fac plata
la 18-06-2025 04:47 PM
Salut!
Colegii noștri de la Yoxo au adăugat un nou filtru de securitate pentru siguranță. Pentru a putea plăti în continuare facturile YOXO, este necesară reintroducerea datelor cardului bancar în aplicația YOXO, chiar dacă se păstrează același card folosit până acum.
la 18-06-2025 02:59 PM
Sorin, bun venit in Comunitate!!!
De unde ai primi mailul si ce spune mai exact? Poti pune un printscreen?
la 18-06-2025 03:02 PM
l am sters... dar apare si in aplicatia yoxo
la 18-06-2025 03:03 PM
Si nelamurirea ta care e?
la 18-06-2025 03:04 PM
este reala sau teapa ?
la 18-06-2025 03:05 PM
se cera actualizarea datelor de pe card...
la 18-06-2025 04:31 PM
Vezi dacă ai datele lui corecte în aplicație, iar dacă sunt mai vechi și nu corespund, le modifici în conformitate cu ceea ce ai acum.
Succes!
la 18-06-2025 04:27 PM
Dacă e si in aplicație, nu doar pe mail, eu cred că nu e teapa.
la 18-06-2025 03:15 PM
Salutare!
Ai schimbat cardul de curând sau ce fel de actualizare?
la 18-06-2025 04:33 PM
Salut,
Atunci când ai dubii nu trebuie decât să-i contactezi pe chat si îți vor confirma daca este in regula să actualizezi datele ( daca solicitarea vine din partea lor).
la 18-06-2025 04:47 PM
Salut!
Colegii noștri de la Yoxo au adăugat un nou filtru de securitate pentru siguranță. Pentru a putea plăti în continuare facturile YOXO, este necesară reintroducerea datelor cardului bancar în aplicația YOXO, chiar dacă se păstrează același card folosit până acum.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor