22-11-2022 11:36 AM - editat 22-11-2022 11:48 AM
Tocmai am vrut sa îmi activez esim, am pus datele cardului, bani pe card am avut, cardul are și serviciul de plăti online activ, dar nu apare în sistem la yoxo. Mi sau tras de doua ori banii dar serviciul nu este activ, îmi apare ca activarea abonamentului a eșuat, în meseenger nu răspunde nimeni. Ce este de făcut? Aștept cu banii luați? Ma contactează yoxo? Nici nu pot sa activez alt abonament ca cică am abonament activ 😅 sistemul de plăti de ce nu e pus la punct?
22-11-2022 01:29 PM - editat 02-08-2023 05:16 PM
Update, abonamentul apare ca și închis, mulțumesc pentru suport, dar asta am văzut și eu. Yoxo=timp pierdut nu recomand sa încercați sa va activati serviciul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor