la 19-11-2022 12:04 PM
Am recuperat contul dar tot nu mă lasă să intru în aplicația yoxo
Am nr suspendat și nu pot suna la asistență
Ce pot sa fac?
la 19-11-2022 02:18 PM
Azteroth, bun venit in Comunitate!!!
"Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, intră în aplicația mobilă YOXO și accesează secțiunea Messenger din meniu. Programul agenților Orange este de luni până duminică, de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația YOXO pentru a putea intra în legătură cu un operator."
DETALII: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
la 19-11-2022 04:13 PM
Nu am acces la aplicație ca să intru accesez Messenger
19-11-2022 05:26 PM - editat 22-11-2022 12:29 PM
Dacă nu poți suna și nu ai acces la aplicație (deși spui că ai recuperat contul), te poate ajuta cineva cunoscut care are cont Orange, să sune la 300.
Aici e o comunitate de utilizatori, nu prea avem cum sa te ajutăm in situația ta.
la 22-11-2022 09:19 AM
@azteroth, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor