la 06-03-2023 01:33 PM
la 06-03-2023 02:14 PM
Salut,
Problema este: Status - pending.
Ai un alt card cu care sa platesti? Daca nu...nasol. Fie activezi o optiune care sa iti dea voie sa suni la 300 si sa iei legatura rapid cu un consultant, fie, dupa ce iesi, rezolvi cu cineva pe chat, prin WiFi.
De asemenea, doar in caz ca face o diferenta, dezactiveaza-ti VPN-ul.
la 06-03-2023 02:29 PM
A trecut aproape o ora. S-a activat abonamentul? Activarea nu se face instant intotdeauna (mai sunt diverse plangeri cum ca plata este executata si abonamentul este inactiv).
la 06-03-2023 02:57 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci. Dacă ai wifi undeva, intră cu ei pe chat sau scrie-le din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Multă baftă!
la 06-03-2023 03:52 PM
@natio1987: Încearcă un restart. Poate produce surprize plăcute în multe cazuri.
la 09-03-2023 11:06 AM
@natio1987, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor