anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament yoxo

Marian98
Vizitator

Salut, am activat acum un abonament yoxo 49lei/luna, am făcut setările de internet, am activat roaming, am selectat rețeaua și manual/auto, pot sa sun și sa fiu sunat dar nu merge internetul îmi apare 5g vreau sa specific ca sunt în olanda

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ai incercat sa dai un restart la telefon?

FLo1
#StarMember

@Marian98: Problema e simplă, iar din cele descrise există și răspunsul: Cât din datele mobile au fost utilizate în țară (național)? Pentru că pe o situație din ultimile 123 de zile, nu poți utiliza în roaming SEE un volum de date mai mare decât cel utilizat național. Detalii despre politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming SEE regăsești aici și aici: https://www.yoxo.ro/help/ce-inseamna-notificarea-de-folosire-abuziva-a-serviciului-roaming-in-see/

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu se poate folosi direct în roaming nimic activat acolo, din păcate.

Trebuie activat și folosit un anumit timp în țară, după care abia apoi merge și în afară.

Baftă!