anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange anunță persoanele juridice că va mări abonamentele cu 5% începând cu 01.12.2024unilateral

DannyWhite
Junior entuziast

Iată ce spune ANCOM:

Modificarea contractului

La cererea ta:
 
În funcţie de oferta de care ai beneficiat la încheierea contractului, schimbarea planului tarifar sau a altor clauze se poate efectua conform prevederilor exprese din contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul.
 
La iniţiativa furnizorului:
 
În anumite situaţii, furnizorul are dreptul să modifice clauze din contractul tău (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.) dar, în acelaşi timp, are obligaţia să te informeze despre aceste modificări, cu 30 de zile înainte de producerea acestora. În acest interval, dacă nu eşti de acord cu modificările anunţate, poţi renunţa la contract fără a plăti despăgubiri.
 
Ce, cum şi unde reclami
 
Dacă furnizorul a modificat contractul fără să te notifice sau nu te-a informat despre posibilitatea de a denunţa contractul fără penalităţi, ANCOM poate lua măsuri. 
10 Răspunsuri 10

Pololică
#StarMember

Și în contract nu este prevazut ce zice ancom? Este evident ca, în cazul lipsei notificării de modificare, acea modificare nu se aplică. Dar, la fel de evident, trebuie probata acuzația (lipsa informării). 

Iată ce îmi răspunde un consultant Orange la solicitarea mea de a rezilia contractul și de a trece la prepay:

"Va readucem la cunostinta faptul ca posibilitatea de modificare a tarifelor, precum si mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de catre Parti prin Contractul din 02/01/2024,astfel ca actualizarea tarifelor conform informarii primite in data de 31/10/2024  nu reprezinta o modificare unilaterala a Contractului."

Cred că ar trebui sa sesizez ANCOM...

Nu văd legătura dintre ancom și contract. Între profesioniști (PJ) negocierile și executarea contractelor sunt diferite față de PF. 

La ANCOM se pot adresa atât persoanele fizice, cât și juridice. Ori încălcarea punctului 7.2 din contractul meu privind posibilitatea PJ de a denunța contractul, atunci când operatorul schimba regulile cât și respectarea Regulamentului ANCOM este obligatorie furnizorului de servicii.

Te referi la ANPC... Acolo doar PF pot face sesizări, ANCOM e altceva... 😉

ANPC știu ca e pentru persoanele fizice. 

Consultantul atribuit contului tău ce zice? Ar trebui să fie legătura între tine și Orange. 

Nu am un consultant anume, însă am fost sunat de cineva și mi s-a spus că vor pune penalități făcând trimitere la punctul 10 din contract privind tarifele, apoi mi a trimis pe email explicația de mai sus.

I am explicat că tariful este diferit de valoarea abonamentului și că punctul 10 nu se aplică, să citească pct 7.2 din contract și apoi TCG : tarif - preț pt un anumit serviciu, valoare abonament - parte integrantă din contract... Dar nu am avut cu cine sa mă înțeleg.

Nu as fi vrut să fac sesizare la ANCOM, căci mi-era drag ORANGE, as fi rămas pe prepay, însă nu îmi place să fiu tratat astfel. I am pus în vedere că voi sesiza ANCOM și degeaba...

Asta seara voi redacta plângerea și voi reveni cu Decizia ANCOM pe aceasta speță... 

 

 

Shadow1
Explorator

De ce nu ai citit contractul când a fost încheiat? Acuma dacă ai fost comod ești bun de plata. Ancom nu va face nimic pt ca tu ai fost de acord cu acel contract. Când semnezi un contract se presupune ca ai și citit ce scrie acolo.

Este penibil sa semnezi ca primarul și apoi sa vi sa te plângi ca îți creste prețul. 

Este strict părerea mea. Nu trebui sa fi de acord cu mine neapărat 

Shadow... Eu l am citit, daca ai fi fost atent vedeai că sunt mai in tema cu contractul, TCG, Regulamentul Ancom decât consultanții Orange. De aceea imi voi permite sa rezilieze contractul fara sa plătesc vreo taxa, ba chiar sa ii chem in judecată dacă vor emite facturi abuzive. De acea fac și sesizare la ANCOM, căci mi am dat seama de abuzurile furnizorului 🙂✌️