la 22-11-2024 09:47 PM
Buna. De aproximativ doua saptamani unele persoane nu ma pot suna din prima iar eu primesc mesaj automat de la Orange de genul(Apel pierdut: Numarul +40xxxxxxxxx te-a apelat la xx:xx, in data de xx/xx/2024, dar nu a inregistrat un mesaj vocal).
Daca aceeasi persoana ma suna consecutiv de mai multe ori primesc apelul. Am mai observat ca in momentul in care se intampla aceasta problema telefonul schimba reteaua din 4G sau 5G in G/E ca si cum serviciul de voLTE nu functioneaza corect (asta se intampla in mai multe zone din Cluj-Napoca).
Mentionez ca am un iPhone 14 Pro si folosesc esim pe abonament si am number share pornit pe Apple Watch. Am incercat deja sa schimb esim-ul, telefonul este la ultima versiune de IOS dar problema nu s-a rezolvat.
A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc
la 22-11-2024 11:22 PM
Salutare!
E prima data când aud ca VOLTE are probleme. Alții în zona ta se confruntă cu aceeași problemă? Încearcă sa dai o resetare de rețea (se vor pierde conexiunile wifi și Bluetooth).
la 22-11-2024 11:47 PM
Telefonul este cumva ”dual SIM”? Adică ai și un alt număr în telefon pe lângă profilul de eSIM Orange? O confiremare în acest sens ar fi binevenită.
Explicație: Utilizarea în paralel a două numere poate conduce la astfel de manifestări, atât ca agregare benzi cât și ca probleme de SIM inactiv (atunci când este utilizat celălalt SIM).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor