la 24-11-2024 02:11 PM - editat ultima oară la 25-11-2024 08:42 AM de DanielaH
Salut, am activat acum un abonament yoxo 49lei/luna, am făcut setările de internet, am activat roaming, am selectat rețeaua și manual/auto, pot sa sun și sa fiu sunat dar nu merge internetul îmi apare 5g vreau sa specific ca sunt în olanda
la 24-11-2024 02:41 PM
Salut,
Ai incercat sa dai un restart la telefon?
la 24-11-2024 08:44 PM
Am dat de nu știu câte ori restart, am rezolvat problema, era legat de setările de internet și anume ca eu le-am descarcat dar era setat pe mms și nu pe internet dacă înțelegi ce vreau sa zic.
la 24-11-2024 08:55 PM
Mă bucur că ai rezolvat!
Te referi la setări APN?
la 24-11-2024 03:35 PM
@Marian98: Problema e simplă, iar din cele descrise există și răspunsul: Cât din datele mobile au fost utilizate în țară (național)? Pentru că pe o situație din ultimile 123 de zile, nu poți utiliza în roaming SEE un volum de date mai mare decât cel utilizat național. Detalii despre politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming SEE regăsești aici și aici: https://www.yoxo.ro/help/ce-inseamna-notificarea-de-folosire-abuziva-a-serviciului-roaming-in-see/
la 24-11-2024 03:39 PM
Salutare!
Nu se poate folosi direct în roaming nimic activat acolo, din păcate.
Trebuie activat și folosit un anumit timp în țară, după care abia apoi merge și în afară.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor