anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Resetare cartela din CC

Andrada11
Junior

Bună!  Am nevoie de ajutor. De fiecare dată când mi se termină internetul de pe cartela (abonament), mi se limitează puterea pentru a nu face costuri extra. Toate bune și frumoase, activez o opțiune cu internet din pinata party și fac rost de internet dar tot nu merge și mereu trebuie să sun în CC ca să se dea o anume resetare. Problema e că eu am nevoie constant de internet și dacă se termină seara după ora 20,eu trebuie să aștept până a doua zi ca sa pot suna în CC pentru resetare. Întrebare mea este daca exista vreo posibilitate ca să dau eu această resetare fără a suna in CC. A mai întâlnit cineva această problemă? Cum ați rezolvat? Mulțumesc! 😊

1 Soluţie acceptată‚

Anca07
#StarMember

Buna @Andrada11 

Pentru a preintampina acest lucru, recomand sa iti setezi o avertizare a consumului de date mobile. De ex, daca ai inclus in abonament, trafic de internet de 20GB, eu personal as seta o avertizare a consumului la 17-18GB, si atunci cand as primi o astfel de avertizare, as activa o optiune cu trafic inclus pe baza punctelor din Pinata Party.

Zi cu soare!🌞

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator

Salut, @Andrada11!

În momentul în care se termină resursele de Internet se activează automat serviciul de cost control care nu permite efectuarea de costuri suplimentare. Restrictia se ridica tot automat la începutul lunii de facturare, dar, dacă vrei la un moment dat să activezi o opțiune (din Pinata Party, de exemplu) este nevoie de o resetare manuală și pentru acest lucru este necesar să iei legătura noștri de la Serviciul Clienți.

mihai_13
Maestru

CC- adica callcenter (abreviere CC nu exista)

esti la prepay sau la abonament ?

daca esti la abonament treci la unul superior cu internet nelimitat ca sa-ti ajunga 

iar la cartele vad acum ca este net nelimitat  https://www.orange.ro/prepay/

cum reuseti sa ramai fara GB de net ?  si ce setare ti se reseteaza din callcenter ?

 

 

Am abonament si am 7 GB net. Am de mult timp acest abonament si imi era ok până acum... Doar ca na, acum trebuie sa folosesc mai mult net ca de obicei. 😂

Nu știu exact ce resetare dau ei dar ideea e ca eu trebuie să sun neapărat  în CC (call center) ca să facă acea resetare ca mie să imi functioneze datele. Ar fi mai usor sa am eu optiunea asta pentru ca ei nu au mereu program cum e la digi (de exemplu la ei e non stop CC-ul ) . 

Pololică
#StarMember

Buna!

Din cate stiu, limitarea se activeaza inainte de terminarea internetului inclus. Recomand sa activezi o optiune din Pinata INAINTE de terminarea internetului inclus.

Totusi, verifica sa vezi ordinea consumului de net (din amintirile mele din copilarie, tin minte ca mai intai se consuma optiunile si apoi din abonament).

Totusi, ce perioada contractuala mai ai? Poate treci la un abonament cu net nelimitat (ca viteza si cantitate).

Mersi de info. O să mai caut să văd ce și cum. Dacă voi continua să folosesc internetul așa... Până la epuizare, voi căuta ceva mai avantajos. 

Anca07
#StarMember

Buna @Andrada11 

Pentru a preintampina acest lucru, recomand sa iti setezi o avertizare a consumului de date mobile. De ex, daca ai inclus in abonament, trafic de internet de 20GB, eu personal as seta o avertizare a consumului la 17-18GB, si atunci cand as primi o astfel de avertizare, as activa o optiune cu trafic inclus pe baza punctelor din Pinata Party.

Zi cu soare!🌞

MihaiC99
Junior entuziast

Andrada pe viitor optează pentru un abonament cu net nelimitat yoxo sau Orange.

Încearcă să activezi bonusul pinata mai devreme deoarece nu se pierde și se consumă după terminarea datelor incluse in abonament.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Este ceva care se realizează în mod automat și probabil greu de rezolvat, pentru că se intră pe cost control. 

Cel mai simplu este să iei un abonament cu net nelimitat sau yoxo de 19 lei, care este tot nelimitat.

Baftă!