la 09-09-2025 10:23 PM - editat ultima oară la 10-09-2025 12:36 AM de delfinas
Buna seara !
In cat timp se activează un abonament nou Yoxo daca fac o portare din alta retea? Pastrez SIM ul sau primesc altul nou? Întreb in ideea in care vreau sa stiu daca, pana la activarea abonamentului Yoxo, eu mai am posibilitatea de a da si a primi apeluri pe numarul pe care il portez?!
Dacă nu mai pot folosi numarul portat, dupa cate zile se activează un abonament Yoxo ?
Dacă aveți un răspuns, il aștept!
Mulțumesc!
la 10-09-2025 12:18 AM
Salut @COSMIN19801,
Ai încercat YOXO HELP? https://www.yoxo.ro/help/
Poți pune întrebări direct acolo in platforma si vei primi răspunsuri la întrebările tale din partea YOXO HelperAI.
Am întrebat eu peste tine si regăsește răspunsurile mai jos:
Procesul de portare a unui număr din altă rețea la YOXO se realizează exclusiv în aplicația YOXO. Iată pașii și termenele implicate:
Rezumat: Activarea abonamentului YOXO pe numărul temporar se face imediat după activarea SIM-ului, iar portarea efectivă a numărului din altă rețea se realizează la data aleasă de tine, la minimum 3 zile de la activarea SIM-ului.
Pentru detalii suplimentare despre pașii de portare, consultă această pagină.
Da, până la finalizarea procesului de portare și activarea abonamentului YOXO, vei putea în continuare să efectuezi și să primești apeluri pe numărul pe care îl portezi, folosind serviciile operatorului actual. Numărul tău rămâne activ la operatorul de la care portezi până în momentul în care portarea este finalizată și primești confirmarea că numărul a fost transferat pe YOXO.
Vei primi un SMS și o notificare în aplicație când portarea s-a finalizat și poți începe să folosești serviciile YOXO.
Pentru celelalte întrebări te las pe tine sa încerci platforma si sa ne spui daca ai primit răspunsurile potrivite.
la 09-09-2025 11:16 PM
Salutare!
Găsești toate detaliile legate de portarea unui număr în rețeaua Yoxo in linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-portez-un-numar-din-alta-retea-la-yoxo/
"Portarea unui număr din altă rețea la YOXO se face exclusiv în aplicația YOXO. Iată pașii și detaliile importante despre proces:
SIM nou: Vei primi o cartelă SIM YOXO nouă (sau poți alege eSIM dacă telefonul tău este compatibil). Nu vei folosi SIM-ul vechi de la operatorul actual.
Activarea abonamentului: Abonamentul YOXO devine activ imediat după efectuarea plății pentru configurația aleasă, însă inițial serviciile vor fi disponibile pe un număr temporar YOXO (nu pe numărul pe care îl portezi).
Folosirea numărului portat: Până la finalizarea portării, vei putea folosi în paralel atât numărul tău actual (la operatorul vechi), cât și numărul temporar YOXO. Vei putea da și primi apeluri pe numărul vechi până în momentul în care portarea este finalizată.
Durata portării: Poți alege data la care vrei să se facă portarea, aceasta fiind la minimum 3 zile și maximum 25 de zile de la activarea SIM-ului YOXO. În acest interval, numărul tău vechi rămâne activ la operatorul inițial.
După portare: După finalizarea portării, vei primi un SMS și un mesaj în aplicație care confirmă transferul serviciilor pe numărul tău portat. Din acel moment, numărul vechi nu va mai funcționa la operatorul inițial, ci doar pe SIM-ul YOXO."
la 10-09-2025 12:18 AM
Salut @COSMIN19801,
Ai încercat YOXO HELP? https://www.yoxo.ro/help/
Poți pune întrebări direct acolo in platforma si vei primi răspunsuri la întrebările tale din partea YOXO HelperAI.
Am întrebat eu peste tine si regăsește răspunsurile mai jos:
Procesul de portare a unui număr din altă rețea la YOXO se realizează exclusiv în aplicația YOXO. Iată pașii și termenele implicate:
Rezumat: Activarea abonamentului YOXO pe numărul temporar se face imediat după activarea SIM-ului, iar portarea efectivă a numărului din altă rețea se realizează la data aleasă de tine, la minimum 3 zile de la activarea SIM-ului.
Pentru detalii suplimentare despre pașii de portare, consultă această pagină.
Da, până la finalizarea procesului de portare și activarea abonamentului YOXO, vei putea în continuare să efectuezi și să primești apeluri pe numărul pe care îl portezi, folosind serviciile operatorului actual. Numărul tău rămâne activ la operatorul de la care portezi până în momentul în care portarea este finalizată și primești confirmarea că numărul a fost transferat pe YOXO.
Vei primi un SMS și o notificare în aplicație când portarea s-a finalizat și poți începe să folosești serviciile YOXO.
Pentru celelalte întrebări te las pe tine sa încerci platforma si sa ne spui daca ai primit răspunsurile potrivite.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor