la 12-04-2024 03:24 PM - editat ultima oară la 12-04-2024 03:48 PM de DanielaH
Salutare, am făcut un nou abonament pentru un prieten, totul a decurs bine urmând să primesc noua cartelă cu număr prin curier. Am primit cartela, am băgat-o în telefon, după care am scanat seria de pe cartelă în aplicație urmând să se activeze după cum spunea in aplicație.
Dar care este treaba de nu s-a activat cartela nici după două zile de când am primit-o?
Acum în aplicație îmi spune să configurez din nou noul abonament. Ce se întâmplă? Nu am reușit nici să iau legătura cu cineva pe chatul din aplicație!
la 12-04-2024 03:43 PM
Salutare!
Urmărește pașii de aici:
https://www.yoxo.ro/help/ce-fac-daca-am-urmat-toti-pasii-de-activare-a-sim-ului-primit-dar-abonament...
Dacă nu reușești , revino pe topic!
Succes!
la 12-04-2024 03:44 PM
Buna,
Din păcate daca nu ai reușit să activezi cartela va trebui sa intri in contact cu serviciul clienți.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
la 12-04-2024 04:17 PM
@Marcel-ot, putem verifica și noi situația ta cu colegii de la Yoxo. Ne poți trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului în mesaj privat? Mulțumim.
la 12-04-2024 04:34 PM
Am încercat toate variantele, inclusiv mesaje pe chat dar nu a răspuns nimeni!
la 16-04-2024 11:29 AM
Marcel, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi abonamentul Yoxo?
la 16-04-2024 02:19 PM
S-a rezolvat în sensul că nu se mai poate face nimic cu cartela primită, iar prietenul ăsta al meu nu mai vrea să mai facă abonament dacă a văzut că nici nu a început abonamentul și deja sunt probleme!
la 16-04-2024 02:37 PM
Îmi pare rău 😞
A fost un incident săptămâna trecută, dar s-a remediat. Acum se poate relua procesul de activare și funcționează fără probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor