anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament nou Yoxo, cartelă nouă primită nu se activează

Marcel-ot
Junior

Salutare, am făcut un nou abonament pentru un prieten, totul a decurs bine urmând să primesc noua cartelă cu număr prin curier. Am primit cartela, am băgat-o în telefon, după care am scanat seria de pe cartelă în aplicație urmând să se activeze după cum spunea in aplicație.
Dar care este treaba de nu s-a activat cartela nici după două zile de când am primit-o?
Acum în aplicație îmi spune să configurez din nou noul abonament. Ce se întâmplă? Nu am reușit nici să iau legătura cu cineva pe chatul din aplicație! 

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Urmărește pașii de aici:

https://www.yoxo.ro/help/ce-fac-daca-am-urmat-toti-pasii-de-activare-a-sim-ului-primit-dar-abonament...

Dacă nu reușești , revino pe topic!

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate daca nu ai reușit să activezi cartela va trebui sa intri in contact cu serviciul clienți.

https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/ 

DanielaH
Moderator

@Marcel-ot, putem verifica și noi situația ta cu colegii de la Yoxo. Ne poți trimite, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului în mesaj privat? Mulțumim.

Marcel-ot
Junior

Am încercat toate variantele, inclusiv mesaje pe chat dar nu a răspuns nimeni! 

DanielaH
Moderator

Marcel, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi abonamentul Yoxo?

S-a rezolvat în sensul că nu se mai poate face nimic cu cartela primită, iar prietenul ăsta al meu nu mai vrea să mai facă abonament dacă a văzut că nici nu a început abonamentul și deja sunt probleme! 

Îmi pare rău 😞 

A fost un incident săptămâna trecută, dar s-a remediat. Acum se poate relua procesul de activare și funcționează fără probleme.