Mie imi place cum spui: "Cei de la tehnic au venit de cateva ori, dar de fiecare data au plecat fara a remedia situatia"....
wow.... spune multe de nivelul de pregatire a celor "de la tehnic". Un alt exemplu, in cazul meu, televizor in care se poate introduce CAM modul, actualmente functioneaza pe Receiver, am decis sa inlocuies acest Receiver cu CAM modul (am un alt TV pe acelasi abonament care deja functioneaza pe CAM modul ), in prealabil am testat TV-ul cu CAM modulul pe care il aveam deja in celalalt TV, merge perfect, asadar am cerut la Orange sa imi inlocuiesc Recever-ul cu un CAM modul, vine "unul de la tehnic" cu modulul si cartela sa il "instaleze".... ups.... "nu merge domnle.... nu.... toate TV-urile care au posibilitate de CAM modul, merg cu CAM-urile de la Orange...." , pai... spune eu: uite CAM-ul de la celalat TV merge perfect.... "nu stiu domnle.... il sun pe sefu...." si-a luat gentutza si a plecat....
O mare curiozitate am, pe ce criterii fac cei de la Orange "parteneriate" cu firme care sa le asigure insalarile cel putin pentru TV....
Sincer... daca ii intrebi ceva de domeniul tehnic.... habar nu au....