anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] orange tv go probleme conectare pe un iphone 13 cu ios 16.2

user_17839351
Junior entuziast

buna ziua!

Pe un iphone 13 cu ios 16.2 nu pot sa intru in aplicatia Orange TvGo

primesc urmatorul mesaj

sg.ui.error

sg.ui.signin.failed

orice ajutor e binevenit !

1 Soluţie acceptată‚

PROBLEMA REZOLVATA !!!!

UPDATE APLICATIE !

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Pare o problema de UI. Am incercat si eu pe un iPhone 12…dar la mine merge perfect. Cand iti apare problema asta? Ai incercat o reinstalare a aplicatiei? In browser, daca intri pe https://tvgo.orange.ro/ iti merge?

Client Orange

in browser functioneaza .

pe iphone 11 fc perfect  

se pare ca e ceva specific iph 13

delfinas
#StarMember

Bun venit in Comunitate!!

Se pare că e i problemă cu această aplicație pe iPhone.

Iată aici un topic asemănător

 

Nu e topic asemanator: acolo problema e de deconectare, aici e despre o eroare care apare cand deschizi aplicatia. Si eu primesc aceeasi eroare pe iphone 13. Cand accesez site-ul, functioneaza.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din moment ce merge de pe site, presupun ca putem exclude o eventuala problema pe cont. Si din moment ce pe alte modele de iPhone, pare sa mearga (iPhone 12 de exemplu), inseamna ca problema e specifica pentru iPhone 13. Trebuie raportata problema asta la adresa de mail aplicatii@orange.com sau/si telefonic la 300 sau 0374 300 300.

Client Orange

am trimis mesaj orange. Problema nu s a rezolvat desi am resetat total iph si am reinstalat tot. 

raportat.

nico reactie deocamdata

Am zis că e asemănător in sensul că sunt probleme legate de aceeași aplicație, pe același gen de dispozitiv și UI, chiar daca erorile sunt diferite.

E bine să sesizați în același loc erorile asemănătoare, ca să se vadă că se manifestă la mai multi utilizatori, ca să nu pară că e o problemă singulara  și, astfel, se va urgenta rezolvarea.

 

IDEM  

am trimis mesaj aplicatii/orange. astept remedierea 

PROBLEMA REZOLVATA !!!!

UPDATE APLICATIE !

Slick
Începător

Am sters aplicatia de tot! Sa fie sanatosi cu eroarea lor. 🥂

PROBLEMA REZOLVATA !!!!

 

UPDATE APLICATIE !

ryanad2
Junior

La mine e la fel, cu iPhone XS. Anul trecut cand aplicatia pornea, oricum se deconecta dupa cateva minute, acum nu merge deloc. Si nici nu renunt, sau merge conform contractului, sau primesc despagubiri. Intre timp astept raspunsul anpc.