la 10-09-2025 03:33 AM
Nu ma mai pot conecta la wi-fi pe nici un dispozitiv.
Am deschis un browser de internet de pe telefon, am accesat interfata router-ului in speranta ca schimb parola de conectare la wi-fi si totul va fi bine dar nu a fost deloc asa pentru ca dupa ce am schimbat parola si am dat apply, un mesaj de informare spunea ceva de genul eroare server indisponibil si ma indruma sa dau refresh paginii unde ma aflam pentru a ma reconecta, ei bine asa am facut si din acel moment nu m-am mai putut conecta la interfata router-ului niciodata.
Am resetat si router-ul l-am si repornit dar fara nici un succes.
De mentionat ca router-ul aparent pare in regula functional cu toate ledurile aprinse corespunzator.
Va rog ajutor!
Mutumesc anticipat.
la 10-09-2025 06:26 AM
Salutare!
Trebuie sa faci o resetare completa a routerului la setările din fabrică. Trebuie sa existe un buton pe marginea routerului ce trebuie apăsat cu un obiect ascuțit (10 s) până când routerul reporneste.
Dacă nu funcționează, contactează serviciul tehnic prin apel gratuit la numărul 300 din rețeaua Orange sau la 0374.300.300 din alte rețele. De asemenea te poți folosi de functia de auto diagnoza disponibilă în my Orange - altele secțiunea semnalează o problema tehnica pentru diagnosticarea automată a router-ului și pentru a programa o vizită tehnică dacă este necesar.
la 10-09-2025 05:31 AM
Salutare!
Prin cablu ai verificat dacă functionează? Vezi să nu fie fibra îndoită pe undeva sau să nu fie defecțiune .
Dacă nu și-a revenit, mai dă-i un restart de dimineață și vezi ce se întâmplă. Dacă nici așa nu vrea, ia legătura cu suportul.
Baftă!
la 10-09-2025 06:26 AM
Salutare!
Trebuie sa faci o resetare completa a routerului la setările din fabrică. Trebuie sa existe un buton pe marginea routerului ce trebuie apăsat cu un obiect ascuțit (10 s) până când routerul reporneste.
Dacă nu funcționează, contactează serviciul tehnic prin apel gratuit la numărul 300 din rețeaua Orange sau la 0374.300.300 din alte rețele. De asemenea te poți folosi de functia de auto diagnoza disponibilă în my Orange - altele secțiunea semnalează o problema tehnica pentru diagnosticarea automată a router-ului și pentru a programa o vizită tehnică dacă este necesar.
la 11-09-2025 04:48 PM
Multumesc pentru informatii si intre tim am rezolvat cu ajutorul AI.
O zi minunata
la 10-09-2025 09:51 AM
Practic ți-ai blocat accesul la rețeaua wifi, după ce ai încercat sa schimbi parola.
Ce router ai?
la 10-09-2025 11:58 AM
Salut @Catalin831,
Ti-ai rezolvat problema? Daca nu poți sa ne spui ce model de router ai?
la 11-09-2025 04:50 PM
Am rezolvat. Rourer 😂 vesnicul ZTE
Multumesc
la 11-09-2025 10:17 AM
@Catalin831, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
la 11-09-2025 04:45 PM
Multumesc am rezolvat ca prin minune, mai exact am primit indicatii de la AI Copilot de la Microsoft.
O zi frumoasaa
11-09-2025 05:08 PM - editat 11-09-2025 05:08 PM
@Catalin831, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Ne spui și nouă, te rog, care este soluția? Ce recomandări ai primit de la Copilot? Răspunsul tău va fi de ajutor și altor membri sau vizitatori care se confruntă cu aceeași situație.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor