la 30-12-2022 02:53 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 08:13 AM de DanielaH
buna ziua!
Pe un iphone 13 cu ios 16.2 nu pot sa intru in aplicatia Orange TvGo
primesc urmatorul mesaj
sg.ui.error
sg.ui.signin.failed
orice ajutor e binevenit !
la 19-01-2023 08:07 AM
la 30-12-2022 03:01 PM
Salut,
Pare o problema de UI. Am incercat si eu pe un iPhone 12…dar la mine merge perfect. Cand iti apare problema asta? Ai incercat o reinstalare a aplicatiei? In browser, daca intri pe https://tvgo.orange.ro/ iti merge?
la 13-01-2023 12:46 PM
in browser functioneaza .
pe iphone 11 fc perfect
se pare ca e ceva specific iph 13
la 30-12-2022 03:04 PM
Bun venit in Comunitate!!
Se pare că e i problemă cu această aplicație pe iPhone.
Iată aici un topic asemănător
la 01-01-2023 05:17 PM
Nu e topic asemanator: acolo problema e de deconectare, aici e despre o eroare care apare cand deschizi aplicatia. Si eu primesc aceeasi eroare pe iphone 13. Cand accesez site-ul, functioneaza.
01-01-2023 05:46 PM - editat 01-01-2023 06:09 PM
Din moment ce merge de pe site, presupun ca putem exclude o eventuala problema pe cont. Si din moment ce pe alte modele de iPhone, pare sa mearga (iPhone 12 de exemplu), inseamna ca problema e specifica pentru iPhone 13. Trebuie raportata problema asta la adresa de mail aplicatii@orange.com sau/si telefonic la 300 sau 0374 300 300.
la 02-01-2023 10:03 AM
am trimis mesaj orange. Problema nu s a rezolvat desi am resetat total iph si am reinstalat tot.
la 13-01-2023 12:48 PM
raportat.
nico reactie deocamdata
la 02-01-2023 10:40 AM
Am zis că e asemănător in sensul că sunt probleme legate de aceeași aplicație, pe același gen de dispozitiv și UI, chiar daca erorile sunt diferite.
E bine să sesizați în același loc erorile asemănătoare, ca să se vadă că se manifestă la mai multi utilizatori, ca să nu pară că e o problemă singulara și, astfel, se va urgenta rezolvarea.
la 13-01-2023 12:47 PM
IDEM
am trimis mesaj aplicatii/orange. astept remedierea
la 19-01-2023 08:07 AM
PROBLEMA REZOLVATA !!!!
UPDATE APLICATIE !
la 02-01-2023 11:36 AM
Am sters aplicatia de tot! Sa fie sanatosi cu eroarea lor. 🥂
la 19-01-2023 08:09 AM
PROBLEMA REZOLVATA !!!!
UPDATE APLICATIE !
la 10-01-2023 05:30 PM
La mine e la fel, cu iPhone XS. Anul trecut cand aplicatia pornea, oricum se deconecta dupa cateva minute, acum nu merge deloc. Si nici nu renunt, sau merge conform contractului, sau primesc despagubiri. Intre timp astept raspunsul anpc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor