la 28-06-2023 11:23 AM - editat ultima oară la 28-06-2023 02:40 PM de DanielaH
Salutare de astazi am constatat ca nu-mi mai merge orange tv go, am sunat la serviciu clienti mi s-a spus ca problema e de la mine, am resetat, actualizat aplicicatia pe android am sters dispozitivele inregistarte nimic,.. pe broswer uneori merge dar pe aplicatie sau tv go box nu vrea a mai intampinat cineva problema?
la 28-06-2023 02:25 PM
La inceput nu mergea sa intru in aplicatie incepea sa se deschida apoi ramanea blocata.. am incercat sa intru pe microsoft edge la fel nu se deschidea apoi a inceput greu sa se deschida... mai facea figuri uneori se deschidea alteori nu. Apoi a inceput aplicatia sa se deschida si ea dar cu dificultate. Am cerut la serviciu clienti sa mi se reseteze contul si am reusit intr-un final.... posibile cauze: multiple logari am sters din ele dar au fost erori care au blocat accesul acum s-a rezolvat functioneaza.
Erorile erau de tipul prea multe dispozitive conectate sau nu recunostea nr de tefon la logarea cu sms... sau nu se deschidea aplicatia.
la 28-06-2023 02:06 PM
Claudiu, ne spui, te rog, ce eroare primești? Sau ce ce întâmplă când accesezi aplicația?
la 28-06-2023 02:25 PM
La inceput nu mergea sa intru in aplicatie incepea sa se deschida apoi ramanea blocata.. am incercat sa intru pe microsoft edge la fel nu se deschidea apoi a inceput greu sa se deschida... mai facea figuri uneori se deschidea alteori nu. Apoi a inceput aplicatia sa se deschida si ea dar cu dificultate. Am cerut la serviciu clienti sa mi se reseteze contul si am reusit intr-un final.... posibile cauze: multiple logari am sters din ele dar au fost erori care au blocat accesul acum s-a rezolvat functioneaza.
Erorile erau de tipul prea multe dispozitive conectate sau nu recunostea nr de tefon la logarea cu sms... sau nu se deschidea aplicatia.
la 23-10-2023 01:18 PM
Buna ziua,
Nici eu nu ma pot conecta, apare o eroare.
la 23-10-2023 01:22 PM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Ne-ar ajuta mai multe detalii. Ce eroare apare? Până acum te-ai putut conecta? Poți atașa o captură de ecran?
la 28-06-2023 02:13 PM
Salutare!
Scrii la adresa aplicatii@orange.com și le transmiți numărul de telefon asociat contului My Orange, nume și prenume și ce problemă ai. De regulă, se rezolvă relativ repede!
Ai și aici un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/nu-pot-accesa-canalele-orange-tv-go/m-p/115282
Baftă!
la 28-06-2023 02:39 PM
Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!
Am marcat noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor