anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] orange tv go nu functioneaza

A__Claudiu
Junior entuziast

Salutare de astazi am constatat ca nu-mi mai merge orange tv go, am sunat la serviciu clienti mi s-a spus ca problema e de la mine, am resetat,  actualizat aplicicatia pe android am sters dispozitivele inregistarte nimic,.. pe broswer uneori merge  dar pe aplicatie sau tv go box nu vrea a mai intampinat cineva problema?

1 Soluţie acceptată‚

La inceput nu mergea sa intru in aplicatie incepea sa se deschida apoi ramanea blocata.. am incercat sa intru pe microsoft edge la fel nu se deschidea apoi a inceput greu sa se deschida... mai facea figuri uneori se deschidea alteori nu. Apoi a inceput aplicatia sa se deschida si ea dar cu dificultate. Am cerut la serviciu clienti sa mi se reseteze contul si am reusit intr-un final.... posibile cauze: multiple logari am sters din ele dar au fost erori care au blocat accesul acum s-a rezolvat functioneaza.

Erorile erau de tipul prea multe dispozitive conectate  sau nu recunostea nr de tefon la logarea cu sms... sau nu se deschidea aplicatia.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Claudiu, ne spui, te rog, ce eroare primești? Sau ce ce întâmplă când accesezi aplicația?

La inceput nu mergea sa intru in aplicatie incepea sa se deschida apoi ramanea blocata.. am incercat sa intru pe microsoft edge la fel nu se deschidea apoi a inceput greu sa se deschida... mai facea figuri uneori se deschidea alteori nu. Apoi a inceput aplicatia sa se deschida si ea dar cu dificultate. Am cerut la serviciu clienti sa mi se reseteze contul si am reusit intr-un final.... posibile cauze: multiple logari am sters din ele dar au fost erori care au blocat accesul acum s-a rezolvat functioneaza.

Erorile erau de tipul prea multe dispozitive conectate  sau nu recunostea nr de tefon la logarea cu sms... sau nu se deschidea aplicatia.

Buna ziua,

Nici eu nu ma pot conecta, apare o eroare.

 

Salut! Bun venit în Comunitate!

Ne-ar ajuta mai multe detalii. Ce eroare apare? Până acum te-ai putut conecta? Poți atașa o captură de ecran?

Carmen4
Junior

Salutare!

Scrii la adresa aplicatii@orange.com și le transmiți numărul de telefon asociat contului My Orange, nume și prenume și ce problemă ai. De regulă, se rezolvă relativ repede!

Ai și aici un topic asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/nu-pot-accesa-canalele-orange-tv-go/m-p/115282

Baftă!

DanielaH
Moderator

Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback!

Am marcat noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm.