la 15-10-2023 08:38 PM - editat ultima oară la 19-10-2023 12:37 PM de DanielaH
Salut, nu pot sa accesa Orange TV GO pe un dispozitiv Apple, îmi apare mesajul: Eroare player
A apărut o eroare în transmisia de tip stream. (P800). Menționez faptul că nu mă aflu pe teritoriul țării. Vă mulțumesc.
la 15-10-2023 08:48 PM
Salut,
Ai incercat cumva si pe date mobile sau cu VPN de Romania? Posibil sa fie niste probleme pentru clientii aflati in afara tarii. Am incercat si eu mai devreme si aplicatia functioneaza ok (local).
Eventual incearca si din browser. Poate merge asa. Oricum, din cate imi amintesc, au mai fost probleme pentru clientii aflati in roaming, si s-a rezolvat la un moment dat din partea Orange.
Deci, ce ti-as recomanda:
la 15-10-2023 08:51 PM
Am uitat să spun că folosesc două telefoane cu aceeași aplicație pe unul funcționează și pe celălalt nu.
la 15-10-2023 08:53 PM
E acelasi cont Orange? Aceeasi versiune de iOS? Sau este un Android si un iOS? E ceva diferit intre cele doua?
Personal ti-as recomanda sa incerci (macar pentru test) si pe date mobile, si eventual si pe WiFi, dar cu VPN de Romania.
E posibil de asemenea ca problema sa se reproduca doar pentru anumiti clienti. Deci, sugestia de mai sus ramane valabila chiar si cu noile date.
la 15-10-2023 08:56 PM
Sunt pe același cont pe ambele telefoane doar cu IOS diferit.
la 19-10-2023 12:00 PM
Salutare!
Care este diferenta dintre cele doua IOs? Pe care merge si pe care nu?
la 19-10-2023 12:19 PM
Pe IOS 12.7 funcționează, pe IOS 17.0.3 nu funcționează.
19-10-2023 12:22 PM - editat 19-10-2023 12:22 PM
Este aceeasi versiune a aplicatiei Orange TV Go? Ai incercat sa iei legatura cu un consultant? Daca da, ce ti-au spus? Ai incercat pe date mobile, sau cu VPN?
la 19-10-2023 12:26 PM
Merge doar cu VPN.
la 19-10-2023 12:30 PM
Buuun, multumesc. In cazul asta, problema este faptul ca te afli in roaming (posibil si versiunea aplicatiei). Asta in caz ca versiunea pentru iOS 12 este diferita (si e posibil sa fie) de cea pentru iOS 17.
Ca solutie temporara, iti recomand sa ramai la varianta cu VPN.
Iar pe termen lung, ia legatura cu un consultant si vezi daca e ceva ce se poate face de pe partea lor, sau...daca asa trebuie sa functioneze aplicatia. Poate este o limitare impusa de Orange.
la 19-10-2023 12:37 PM
🙏🏻
la 19-10-2023 12:22 PM
Din păcate, va trebui să aștepți un update de aplicație. Uneori, noua versiune de Sistem de Operare mai face modificări mai mari decât cele preconizate.
la 19-10-2023 12:25 PM
Am făcut update marți și nimic.
la 17-10-2023 10:36 AM
Cezar, te-au ajutat recomandările lui arsradu?
la 19-10-2023 11:49 AM
Nu, întâmpin aceeași problemă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor