anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot sa accesez Orange TV GO pe un dispozitiv Apple in roaming

Cezar77_M
Junior entuziast

 Salut, nu pot sa accesa Orange TV GO pe un dispozitiv Apple, îmi apare mesajul: Eroare player

A apărut o eroare în transmisia de tip stream. (P800). Menționez faptul că nu mă aflu pe teritoriul țării. Vă mulțumesc. 

IMG_4196.png

14 Răspunsuri 14

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai incercat cumva si pe date mobile sau cu VPN de Romania? Posibil sa fie niste probleme pentru clientii aflati in afara tarii. Am incercat si eu mai devreme si aplicatia functioneaza ok (local).

Eventual incearca si din browser. Poate merge asa. Oricum, din cate imi amintesc, au mai fost probleme pentru clientii aflati in roaming, si s-a rezolvat la un moment dat din partea Orange.

Deci, ce ti-as recomanda:

  1. pe termen scurt, incearca pe date mobile, si eventual pe WIFI cu VPN de Romania
  2. pe termen mediu/lung, ia legatura cu un consultant prin intermediul paginii de Contact
Client Orange

Cezar77_M
Junior entuziast

Am uitat să spun că folosesc două telefoane cu aceeași aplicație pe unul funcționează și pe celălalt nu. 

E acelasi cont Orange? Aceeasi versiune de iOS? Sau este un Android si un iOS? E ceva diferit intre cele doua?

Personal ti-as recomanda sa incerci (macar pentru test) si pe date mobile, si eventual si pe WiFi, dar cu VPN de Romania.

E posibil de asemenea ca problema sa se reproduca doar pentru anumiti clienti. Deci, sugestia de mai sus ramane valabila chiar si cu noile date. 

Client Orange

Cezar77_M
Junior entuziast

Sunt pe același cont pe ambele telefoane doar cu IOS diferit. 

Salutare!

Care este diferenta dintre cele doua IOs? Pe care merge si pe care nu?

Pe IOS 12.7 funcționează, pe IOS 17.0.3 nu funcționează. 

Este aceeasi versiune a aplicatiei Orange TV Go? Ai incercat sa iei legatura cu un consultant? Daca da, ce ti-au spus? Ai incercat pe date mobile, sau cu VPN?

Client Orange

Cezar77_M
Junior entuziast

Merge doar cu VPN. 

Buuun, multumesc. In cazul asta, problema este faptul ca te afli in roaming (posibil si versiunea aplicatiei). Asta in caz ca versiunea pentru iOS 12 este diferita (si e posibil sa fie) de cea pentru iOS 17.

Ca solutie temporara, iti recomand sa ramai la varianta cu VPN.

Iar pe termen lung, ia legatura cu un consultant si vezi daca e ceva ce se poate face de pe partea lor, sau...daca asa trebuie sa functioneze aplicatia. Poate este o limitare impusa de Orange.

Client Orange

Cezar77_M
Junior entuziast

🙏🏻

Din păcate, va trebui să aștepți un update de aplicație. Uneori, noua versiune de Sistem de Operare mai face modificări mai mari decât cele preconizate. 

Am făcut update marți și nimic. 

DanielaH
Moderator

Cezar, te-au ajutat recomandările lui arsradu?

Nu, întâmpin aceeași problemă.