la 04-06-2024 02:09 PM - editat ultima oară la 05-06-2024 08:57 AM de DanielaH
Bună ziua! Nu îmi funcționează canalele de știință din abonament Folosesc serviciul premium pentru televiziunea prin fibra optica. Oare doar la mine este problema sau la toată lumea ?
04-06-2024 02:15 PM - editat 04-06-2024 02:16 PM
Despre ce canale este vorba.
Ai incercat o rescanare a programelor?
04-06-2024 02:15 PM - editat 04-06-2024 02:16 PM
Despre ce canale este vorba.
Ai incercat o rescanare a programelor?
04-06-2024 02:16 PM - editat 04-06-2024 02:33 PM
Animal Planet, Love Nature. Faza e ca nu apare niciun mesaj doar ecranul negru
la 04-06-2024 02:39 PM
Ai incercat o scanare automata a programelor?
Daca nu funcționează contactează serviciul clienți deoarece canalele care nu îți merg sunt într-adevăr premium.
la 04-06-2024 02:40 PM
Rescanarea canalelor ar ajuta ?
la 04-06-2024 02:56 PM
DA. După o rescanare a canalelor TV te așteptăm să ne confirmi dacă s-a remeniat situația.
04-06-2024 02:56 PM - editat 04-06-2024 02:57 PM
In mod normal da.
Periodic ar trebui sa faci o scanare mai ales când apar modificări în grila de programe
la 04-06-2024 02:41 PM
Salut @Andrei34. O rescanare a posturilor TV ar trebui să rezolve problema acestor canale, care de altfel sunt cuprinse în pachetul Premium menționat de tine.
04-06-2024 02:54 PM - editat 04-06-2024 03:28 PM
la 04-06-2024 09:30 PM
După rescanare a revenit totul la normal. Mulțumesc mult pentru suportul oferit!
la 04-06-2024 09:44 PM
Excelent. Mă bucur (iar cauza era de așteptat) că s-a rezolvat cu o simplă scanare. Te mai așteptăm și cu alte probleme / idei / soluții aici în Comunitatea Orange. O seară plăcută.
la 04-06-2024 09:46 PM
Cu plăcere!
Te mai așteptăm în comunitate atât cu întrebări cât și răspunsuri sau noutăți.
O seară plăcută.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor