anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cautare automata Orange TV

cosminemanuel
Junior

Buna seara,

Am avut cateva canale HD fara semnal, am dat cautare automata si nu merge. Bara cu "stare semnal" e cam la 90%, dar bara de "cautare" se opreste cam la 1/4 si nu mai avanseaza. Am selectat "reseteaza parametri initali" care a mers pana acum, dar cand ajunge la partea de "cautare automata" se opreste. Am atasat poze cu problema mea. Am incercat si cautare manuala, dar pe un satelit gasesc doar 18 canale, iar pe celalalt niciunul. Ce pot face?

9 Răspunsuri 9

RafaHelper
#StarMember

Salut @cosminemanuel,

Atunci când ai o problemă cu serviciile Orange e bine sa semnalezi nefuncționalitatea lor. Poti face asta in pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/

Daca vrei sa primești o soluție mai rapidă încearcă sa apelezi 300 sau +40 374 300 300 daca suni din alta retea.

Urmează pasii robotului si fa o sesizare pentru Orange TV.

Sa ne spui ce ai reușit sa faci.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să rescanezi și dacă tot nu funcționează, suni după ora 9.00 la 300/0374300300 și ceri ajutorul la suport. Dacă nu ai această posibilitate, le scrii pe chat Djingo și alegi Transfer operator:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?utm_term=orange&utm_content=323938029+-+699528376469&utm_id=...

Sau din aplicația My Orange- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback -Scrie-ne - Transfer operator.

Baftă!

MCostel
Explorator

Salut,

Ce decodor ai?

Samsung

Cel mai bine contactezi serviciul clienți având în vedere că ai făcut și resetarea parametrilor inițiali.

Cere schimbarea lui având în vedere că ai mai avut probleme cu el.

https://www.orange.ro/contact/ 

 

 

Anca07
#StarMember

Buna cosminemanuel,

La operatori, ce ai ales, inainte de a porni cautarea automata?

Zi cu soare!🌞

"Meniu - setari - cautare automata - ok". Nu vad "operatori" pe nicaieri. Abonamentul e Orange

cosminemanuel
Junior

Update 10.06. la 23.30

Si-a revenit, acum am semnal 95%

Super! Ma bucur! 

Intrebarea pe care o adresasem, si iti multumesc pentru raspuns, era in ideea in care ar fi trebuit sa alegi "altii" la operatori.

Dar ma bucur ca a fost un succes, si s-a finalizat cu bine pentru tine!

Zi cu soare🌞