anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Dann
Junior
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

78 Răspunsuri 78

Gianni
Cunoscător certificat
Față de alți operatori, Orange rezolvă problemele apărute datorită și tehnicilor care se implică în rezolvarea lor. Dacă uneori durează mai mult poate fi și din cauza furnizorilor sau a altor probleme tehnice.

rcpopovici
Începător
Daca si-ar fi respectat clienții, Orange nu ar fi vandut produse/servicii neconforme. Eu unul nu am contestat calitatea serviciilor in general, ci am fost deranjat de faptul ca am fost indus in eroare, ca mi s-au propus/vandut servicii nefunctionale. De curand, la o solicitare de prelungire abonament, iar au calcat in strachini angajații Orange...drept urmare, inca o sesizare la ANPC pe capul lor.

Ascary
Campion certificat
Uneori echipamentele, dintr-o greseala regretabila, nu sunt testate suficient.

Gianni
Cunoscător certificat
Cei care au făcut testele l-au făcut pe un anumit lot, nu au testat fiecare lot în parte. Una e să testezi in ,,laborator” alta la client acasă. A fost o eroare a tehnicilor ? Sau li s-a livrat alt lot care nu a mai fost testat, mergînd pe încredere..?) Totuși pînă la urmă s-a rezolvat problema, chiar dacă unii clienți au fost puțin stresați.:))