TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 11323 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Cum pot activa contul netflix perioada gratuita 1 an?

Cum pot activa contul netflix perioada gratuita de 1 an ... menționez ca am achiziționat abonamentul care include pachetul netflix gratuit 1 an ... n-am primit niciun cod sau vreun link sa ma pot loga

Cristi47 de către Începător
  • 3261 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Tv satelit - probleme stb kaon

Am un stb kaon la tv satelit si din august de cand au schimbat satelitul imi blocheaza mereu canalele si imi cere pinul, am chemat tehnicianul mi la schimat da tot asa face stb samsung nu au problema asta chiar nu stiu ce sa fac ...pana la urma rezil...

Koragg de către Junior entuziast
  • 1542 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Canalele National Geographic sunt disponibile în rețeaua proprie

Un moment foarte important, pe care îl așteptam de foarte multă vreme, a venit astăzi și a însemnat introducerea în grila proprie a Orange ( fibră și dth) a canalelor National Geographic HD, National Geographic Wild HD și National Geographic People. ...

Vio73 de către #StarMember
  • 1855 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Scanare canale Kaon

Am un abonament TV la care zilele trecute i-am făcut un upgrage la opțiunea Premium,dar nu imi apar canale noi,cum aș putea face o scanare de programe? MulțumescPS: receiver KAON

Rares1998 de către Junior
  • 3213 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

decodorul nu poate receptiona semnale

decodorul nu poate receptiona semnale.1.verifica conexiunea prin cablu2.apasa I pentru informatii sau info pentru relatii cu clienti 3.schimba punctul de intrare din configuratea sistemului

iacobnicolae de către Începător
  • 5669 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 0 aprecieri