anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Dann
Junior
Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

78 Răspunsuri 78

Ascary
Campion certificat
Nu cred. In alte tari situatia a fost intotdeauna putin mai buna ca in Romania. Imi aduc aminte de CAM-urile Orange care nu au fost aduse in Romania decat peste vreo doi ani de la lansarea serviciului ,in vreme ce in in alte tari,Franta,Polonia erau implementate demult.

Daniel_17
Junior
După două luni nici acum nu au mai schimbat receptorul...... reziliez contractul

FM
Explorator
Tocmai ce am primit o actualizare de software pentru decodorul KAON si s-a rezolvat problema cu subtitrarile lipsa.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
Foarte bine, felicitări! Am spus de la început că așa se va rezolva. Acum chiar aveți ce vedea!

DanielaH
Moderator
A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă. • Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min. • Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde. • Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează. Mulțumim!

Catalin_Daniel
Junior entuziast
acum am bagat si eu decodorul kaon in priza si si.a facut singur actualizarea. functioneaza subtitrarea pe toate programele

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
E în regulă, se mișcă ok? Mulțumesc!

Catalin_Daniel
Junior entuziast
da. decodorul se misca bine. cred ca e chiar putin mai rapid decat micutul samsung. si calitatea imaginii este buna

Ascary
Campion certificat
Super Catalin 🙂 Ne bucuram ca s-a rezolvat.

Dann
Junior
Este ok ca s-a rezolvat. Dar ar mai fi necesar un update: Cand accesez ghidul de programe, la unele canale din abonament apare mesajul "nici o informație disponibila". Abia dupa ce accesez canalul respectiv, apar si informatiile legate de program.

Ascary
Campion certificat
Receptorul nu si-a facut update? Incearca manual. Daca nici asa nu merge,probabil ca Orange Tv ar trebui sa intervina in upgradarea softului.

Razvan
#StarMember
Mă bucur că s-a rezolvat problema cu ultimul update.

Dann
Junior
Mulțumesc tuturor celor care au susținut acest demers pana la rezolvarea lui. Este de apreciat in acelasi timp faptul ca Orange ia in serios feed-back-ul clienților si aduce astfel imbunatatiri serviciilor oferite. Este unul din motivele pentru care sunt client Orange din anul 2000. Mulțumesc

Gianni
Cunoscător certificat
Orange își respectă clienții; atunci cînd apar probleme acestea sunt luate în serios pentru a fi rezolvate. Chiar dacă uneori durează mai mult timp și îți pune nervii la încercare. Pe viitor aceste probleme tehnice se vor rezolva mult mai repede fiind în beneficiul clientului și al operatorului...!))

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
Orange au servicii de calitate, iar de aici rezultă și numărul mare de clienți. Sigur, pot apărea și la ei sincope, dar le rezolvă într-un timp rezonabil.