Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc
Mulțumesc tuturor celor care au susținut acest demers pana la rezolvarea lui.
Este de apreciat in acelasi timp faptul ca Orange ia in serios feed-back-ul clienților si aduce astfel imbunatatiri serviciilor oferite. Este unul din motivele pentru care ...
Este ok ca s-a rezolvat.
Dar ar mai fi necesar un update:
Cand accesez ghidul de programe, la unele canale din abonament apare mesajul "nici o informație disponibila". Abia dupa ce accesez canalul respectiv, apar si informatiile legate de program.
Mi s-a comunicat telefonic săptămâna trecută ca modele Kaon vor avea subtitrare de saptamana aceasta. Pana acum acest lucru nu s-a intamplat. Cine stie, poate până vineri...
Daca este asa, inseamna ca Orange ofera cu buna stiinta clienților sai un produs neconform. Oricum voi contacta 300 sa vad ce alternative dau la această problema. Mulțumesc.