anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare activare Netflix

EdwardETH
Începător

Salut, doresc sa-mi achizitionez netflix cu 3 tovarasi, iar dupa ce mi creez cont de 'My Orange', ma duc pe pagina de la netflix si incerc sa platesc prin 'Orange'. Dupa ce imi adaug numarul de telefon imi da o eroare. Am contactat echipa Netflix pentru a le cere informatii, iar acestia mi-au un link care acel link m-a redirectionat pe site-ul de la orange, iar dupa ce am completat toate cerintele, inca imi aceasta eroare. Ma poate ajuta cineva, va rog frumos!

6 Răspunsuri 6

Razvan
#StarMember

Salutare! Ai activat oferta Netflix, prima dată din contul My Orange? Ai abonament la ORO sau OROC? 

Miha_Z
#StarMember

Buna. E posibil sa ai blocata efectuarea de plăți de pe numarul tau. Mă gândesc că asta ar putea fi motivul pentru care nu-ți permite sa finalizezi tranzacția si-ti solicita a alta metoda de plata. Încearcă să iei legătura la relații cu clienții la 300, sa vezi daca asta e cauza și să-ți activeze plățile pe număr. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să știi că acest serviciu este disponibil doar pentru abonații Orange Romania. Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-netflix-cu-plata-pe-factura-orange-15215

Dacă ai servicii de la Orange Romania și tot nu reușești, intră pe chat Djingo sau sună la0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0, pentru a intra în legătură cu un consultant.

Baftă! 

GeorgianaD
Moderator

Salut, @EdwardETH ! Ai reușit să activezi oferta?

Buna, am reusit sa activez.

Bună,

Ne bucurăm sa auzim ca s-a rezolvat. Dacă ți-au fost de folos informațiile primite mai sus, te rugăm sa le marchezi ca și soluție pentru a îi ajuta și pe alți useri care întâmpină aceeași eroare.

 

Cu prietenie,

Georgiana