anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am abonament prin antena satelit și nu am semnal

minoru
Începător
Bună seara.
Este o problema tehnica momentan? Funcționează cu întreruperi. Am abonament HD family prin satelit. De la ce poate fi?
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Mergi la menu și vezi semnalul la antenă. Este posibil să se fi dereglat din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile. Eventual, sună la 300 și cere ajutor. Dacă este dereglată, îți vor trimite un instalator să ți-o regleze! Verifică totuși și mufele și conexiunile înainte. Poți încerca și tu să o reglezi în primă fază prin rotire foarte lină a LNB, iar mai apoi, dacă nu reușești, poți chiar regla antena, foarte fin, în stânga sau dreapta, așteptând câte 10-20 secunde și verificat semnalul pe satelit, cu ajutorul meniului din televizor. Oricum, nu poate fi foarte dereglată dacă mai prinde ceva semnal. Baftă!

Viocat
Senior certificat
Au arătat la meteo ploi astazi. Daca factura este achitata suna la relatii clienti pentru ajutor. Incepe weekendu deja cu probleme tehnice

DanielaH
Moderator
@minoru, s-a rezolvat problema cu semnalul? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.

minoru
Începător
Bună,am rezolvat.mulțumesc

DanielaH
Moderator
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare! A fost o situație cauzată de condițiile meteo sau o defecțiune? Cum s-a rezolvat?