anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract cablu TV si internet

Kostell_Smith
Începător
Bună ziua! Mă numesc Cristian Liteanu. (Cod abonat : 00xxxxxxxx)
Sunt client Orange de 20 de ani. Este prima oară când vă scriu NECĂJIT, DEZAMĂGIT și chiar SUPĂRAT din cauza serviciilor Orange România. Atât de dezamăgit încât am hotărât să reziliez contractul pentru cablu-tv și internet.
Pe scurt, povestea mea este următoarea: în decembrie mi-am achiziționat un smartTv marca Sony Bravia. (KD-55XH8096)
Toate păreau să meargă bine. După câteva zile au apărut ceva probleme cu Modulul CI. Am sunat la 300 și mi s-a propus să efectuez o nouă scanare automată a programelor. Am făcut asta deși apoi a fost destul de neplăcut să le re-aranjez în ordinea preferată de mine. După câteva zile problemele au revenit. Colegii de la departamentul tehnic au afirmat că televizorul este problema și să revin la setările din fabrică. Din nou am luat-o de la capăt...
Iar a apărut acest așa zis “conflict” între televizor și acel modul. De data aceasta îmi cerea un pin, pentru controlul parental, (0000) și actualizarea programelor tv. Colegii de la departamentul tehnic au dat iar vina pe televizor. Mi s-a recomandat cea mai la îndemăna soluție pentru dânșii, revenirea la setările din fabrică. Faptul că mi se solicita acel PIN se pare că ar fi fost tot vina televizorului meu, desi am verificat de 12 ori acest aspect. Pe lângă asta în setările televizorului acel PIN era altul... Am revenit la setările din fabrică pentru a 3 oară în câteva zile.
La ultimul “conflict” apărut mi s-a recomandat iar revenirea la setările din fabrică, dar probabil datorită reacției mele, s-a revenit asupra deciziei și mi s-a recomndat “scoateți pentru 2-3 minute modulul CI”.
Am “executat”! La re-introducerea modulului nu mai funcționa niciun canal!!! Scoteam modulul și anumite canale erau funcționale (tvrHD, primaHD....) Tehnicianul de la celalat capăt al firului a afirmat că nu e normal! Magistrală concluzia! Se pare că în sfârșit după 3 săptămâni cineva ținea cu mine. Așa am crezut! N-a fost chiar așa... După ce i-am comunicat modelul televizorului mi s-a spus că, citez : “- S-ar putea ca televizorul dvs. să nu fie compatibil cu acest modul”
Televizorul nu modulul...
Un televizor fabricat în luna septembrie 2020, nou-nouț, NU este compatibil cu acel modul!!! Deci o tehnologie de ultimă generație NU este compatibilă cu un card pe care Orange îl pune la dispoziția clienților săi??? Ar fi trebuit să sun la Orange înainte să îmi schimb televizorul? Înțeleg dacă era fabricat în ani “90...
Tehnicianul care a venit la domiciliu, și care a făcut absolut tot ce i-a stat în putință să rezolve situația, deși era clar că era maxim depășit de situație, mi-a propus că unică variantă un Receiver. Așa că acum, în 2021, posesor de smartTV, 4k, Android...etc... folosesc metoda din 2001 de a viziona canalele tv. TRIST, DEZAMĂGITOR, INCOMOD!
Cel mai mult m-a deranjat atitudinea colegilor de la 300 care nici măcar nu m-au crezut, de fiecare dată afirmând că nu am setat televizorul cum trebuie. Menționez că meseria mea este de Cameraman, lucrez în domeniul producției video, în televiziune, deci nu sunt chiar străin de aceste tehnologii!
La final, cea mai profesionistă a fost doamna care m-a rugat ca înainte să reziliez contractul să mai verific totuși, la departamentul tehnic, veridicitatea afirmației comform căreia televizorul nu este compatibil cu modulul CI. Repet, televizorul nu este compatibil NU modulul...
Nu mi s-a făcut legătura la departamentul tehnic... ci o domnișoară a verficat tipul și modelul televizorului, și mi-a confirmat că este POSIBIL să nu fie. Că poate trimite un alt technician cu un alt modul dar este posibil să funcționeze dar este posibil să nu funcționeze! Eu în cei 20 de ani petrecuți la Orange am plătit facturile lunar, fară întârziere! Cum ar fi să sun și să anunț că este posibil să plătesc sau este posibil să nu plătesc! Profi... ce să zic...
Am scris mult! Îmi cer scuze! Dar în acest fel m-am descărcat!
Vă rog așadar! NU încercați să vă faceți de râs mai rău decât deja ați făcut-o!
REZILIAȚI-MI vă rog CONTRACTUL!!!
Am verificat la concurență! Au module CI compatibile cu televizorul meu!
Păcat totuși, că ORANGE preferă să piardă clienți vechi, fideli, în loc să facă un mic upgrade! Departamentul IT este un departament vital în orice companie...cât de mică ar fi... cu atât mai mult pentru o companie de talia Orange!
În cei 20 de ani de când sunt client fidel Orange aș putea număra pe degetele de la o mână de câte ori am fost recompensat pentru această fidelitate și vechime! Mi-ar mai rămâne patru degete...
Așa că, având mult mai multe beneficii la activarea unui abonament nou, la o altă companie, am încă un motiv în plus să reziliez contractul cu Orange.
Mulțumesc pentru înțelegere!
Aștept cât mai URGENT soluționarea acestei cereri!
Cristian Liteanu
0744 xx xx xx
Cod abonat : 00xxxxxxxx
23 Răspunsuri 23

Anonim
Neaplicabil
Asa este, ai fost informat corect. Unii producatori au si acum probleme de incompatibilitate cu anumite carduri CI+. Probabil si asteptarile noastre, ca si clienti, in general, sunt destul de mari de la asa zisele smart TV-uri, dar de fapt nu sunt atat de smart pe cat credem, singura chestie desteapta e marketingul. :) Cu un mini PC atasat la un TV sau un mini sistem cu Android faci mult mai multe decat cam cu orice TV din categoria asta, in ceea ce priveste functionalitatile aduse. Singura inovatie e pe partea de procesarea a imaginii si calitatii ecranului. Cat despre televiziunea din Romania nu am ce sa zic, de la niciun operator. Eu am renuntat sa mai dau banii pe asa ceva, am ales un furnizor binecunoscut care imi da TV fara carduri, adaptoare si alte tampenii pe care sa mai platesc si extra. Un cablu coaxial chior care intra in TV si ajunge, mai ales ca nu am de gand sa platesc cine ce abonament lunar si chiar ma gandesc sa si reziliez serviciul respectiv. Acum conexiunea la internet e cea care conteaza si da valoare dispozitivelor noastre.

Jay
Campion certificat
@Kostell Smith, comunitatea este un spatiu public format in majoritate din clienti. Ar fi bine sa nu mai furnizezi date personale, ca nu stii niciodata cine le vede si, poti sa te trezesti cu surprize. Inteleg ca este o situatie foarte neplacuta, insa, astfel de solicitari, cu furnizare de date personale se fac prin adresare directa catre operator.. Mail: reclamatii@orange.ro https://www.orange.ro/files/solutionarea-reclamatiilor.pdf

Kostell_Smith
Începător
Multumesc! Cred ca ai dreptate... desi motivul pentru care am facut public aceasta "suparare" este ca si altii sa afle despre aceste ne-concordante! Dar, poate ca am sa sterg aceasta postare!

Jay
Campion certificat
Postarile pe care le facem nu le putem sterge, dar, cele care contin date personale, sunt editate intotdeauna de catre moderatori, sa nu mai apara datele personale.. Postarea va ramane..

Kostell_Smith
Începător
Ok! Nu știam. Nu sunt familiarizat cu această comunitate și cum funcționează. Mulțumesc mult! Sper doar sa citească cine trebuie!

Mădălin
Cunoscător certificat
Am citit toata pățania ta și îți dau dreptate . Cel mai rău lucru e să simți că nimeni nu își dă interesul , pe banii tai , sa te ajute. Eu nu folosesc la televizoarele mele decât rețeaua wifi, acum în casă am doar tv Allview cu android pe care am modificat ecranul acasă și folosesc aplicații gen focusat , digionline și Orange TV. Sunt simple ,pot fi setate la deschidere și practic nu am cabluri care să treacă prin toată casa sau prize inutile. Recent , pe noul uhd de la Allview mă învăț să folosesc kodi , am invatat sa creeZ fișiere .m3u8 și să le modific după cum vreau eu, am la baza grila de programe de la focus sat la care am modificat și adăugat programe de interes...foarte fain kodi dar mult.mai.complicat decât smartiptv

dragonuroshu
Explorator
Constat ca Orange pe partea de servicii tv e varza. iar departamentul tehnic total depasit de situatie/.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Eu am televizor Sony Bravia KD 55XH9005 și cablu de la Orange de peste 3 ani ( televizorul a împlinit un an) și nu am avut deloc probleme de niciun fel. A recunoscut Cam-ul din prima și e foarte ok la orice, mai ales că am și android pe el. Îmi pare rău pentru neplăcerile tale!

FaraUnID
Campion certificat
Eu, am mai spus-o de cateva ori: Televiziunea DTH furnizata de reteaua numarul 1 nu a fost gandita pentru piata din Romania. Prin urmare acest serviciu si a fost implementata pe baza principiilor: hodoronc-tronc, pe repede inainte, da-i sa merga asa si vedem ce bubuie dupa. Cat priveste profesionalismul si nivelul de pregatire al celor care raspund la 300....... este ca si cum discuta cu planta din ghiveci. Macar planta din ghiveci absoarbe CO2 si produce oxigen. Aia de la 300 absord oxigen, produc CO2 si sunt platiti din contravaloare facturilor tale.

TheSpecialist
Maestru
Salut , @Kostell Smith! Îți înțeleg frustrarea legata de situația pe care o întâmpini, dar obiectiv privind situația, nu cred ca trebuie sa bați șaua ca să priceapă calul . Altfel spus, trecând peste ironiile unor colegi , când achiziționezi un produs, fa putina munca de documentare privind toate aspectele funcționalității lui. Criteriile de elecție nu trebuie sa fie doar prețul sau diagonala ecranului. Sau firma. Am prieteni care au avut probleme cu modele noi de Samsung, și aveau televiziunea de la Telekom sau UPC. Faptul ca unii producători neglijează anumite funcționalități la modelele noi sau mizează pe un anumit trend în furnizarea serviciilor, nemaipunand la socoteala indiferenta sau ignoranta vânzătorului de la care ai luat produsul ( eu de acolo as începe sa arat cu degetul), asta nu înseamnă că e neapărat vina Orange. Avem pretenția de un serviciu tehnic impecabil de la Orange , asta după ce am halit toate inepțiile lui Dorel de la Altex sau Emag , care habar nu are un minim de informații legate de produsul pe care îl vinde , îl interesează doar sa curgă banul. Și eu vreau o mașină Tesla , dar cel mai apropiat service e în Austria , iar stații de încărcare prin tara nu prea sunt . Sony Bravia am, un model din 2018 și se împacă admirabil cu televiziunea de la Orange, dar știam asta dinainte de a-l cumpăra. Știu ca nu e tocmai ce voiai sa auzi , dar de cele mai multe ori adevărul și dreptatea sunt undeva la mijloc.

Kostell_Smith
Începător
Salut! Ai si tu dreptate! Deși Dorel de la Emag nu a existat în povestea asta. Dimpotrivă! În specificațiile tehnice al e televizorului scrie că este compatibil cu modulul CI+. La Orange scrie ca au Module CI+ dar nu specifică absolut nicăieri că un anumit model de televzizor, Sony, Samsung, LG, Etc... nu este compatibil cu el! Nu aveam de unde sa aflu aceasta informație absolut deloc!!! Încă nu sunt siguri cei de la departamentul tehnic, după cum spuneau... "s-ar putea sa funcționeze, s-ar putea sa nu..."!!! Ps. Comparația cu Tesla este "decât" amuzantă... Ps.2 Mulțumesc petru răspuns, și asta sincer!

FaraUnID
Campion certificat
@The Special List Noi, ca si consumatori finali, nu suntem obligati sa dansam dupa cum ne canta stapanul. Nu de alta dar avem de unde alege. Nu suntem in perioada Ceausescu cand pe piata era 1 singur operator si toata lumea era captiva acelui operator. Un furnizor de trebuie sa se adapteze pietei si sa ofere produse / servicii adaptate cerintelor consumatorului. De asemena furnizorul de servicii este obligat prin lege sa ofere consumatorului informatii in mod complet, corect şi precis, asupra caracteristicilor produselor şi serviciilor oferite, astfel incat consumatorul sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele sale, intre produsele şi serviciile oferite şi sa fie în masura sa le utilizeze, potrivit destinaţiei acestora, in deplina securitate. Exemplu 1 - pagina dedicata Orange TV Box Go https://www.orange.ro/magazin-online/obiecte-conectate/tv-go-box si lipsa de informare privind secificatiile harware. Am semnalat acest aspect aici https://comunitate.orange.ro/questions/2496025-informatii-hardware-orange-tv-go-box in urma cu 3 luni, iar raspunsul retele numarul 1 a fost: "O să adaugăm aceste informații atât în pagina produsului din magazinul online online https://www.orange.ro/magazin-online/obiecte-conectate/tv-go-box , cât și în secțiunea de “Întrebări frecvente” din pagina de prezentare a box-ului https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/tv-go-box/" Spune-mi si mie unde vezi acele informatii legate de specificatiile hardware? Exemplu 2 - Am observat un trend in raspunsurile "helperilor" si angajatilor Orange platiti sa ofere asistenta, atat aici in comunitate cat si alte canale de comunicare ale companiei (Softpedia, TPU, Facebook, etc) si anume: "daca produsul nu este achizitionat de la noi, nu putem garanta functionarea lui" Serios!?!?!?! Voi ati auzit de standarde in domeniu? Cum ramane cu ele?

Ascary
Campion certificat
Va spun ca unul care are CAM Orange inca din prima zi cand acestea au fost introduse in Romania. Recunosc ca sunt si din aceia care au facut numeroase sesizari pentru introducerea acestuia in conditiile in care Orange Polonia si Orange Franta le aveau deja in oferta. In fine,ce vreau sa spun este ca aceste CAM-uri sunt foarte OK odata ce televizorul este compatibil. Il utilizez de 6 sau 7 ani,nu mai tin minte si nu am avut nici o problema cu el. Problema este la asa-zis-ele "smarturi" care cu cat devin mai smart cu atat sunt mai dezastruase in software. Va spun,problema nu este la CAM,el este doar un decodificator de cuvinte si atat,cei care se pricep cat de cat stiu despre ce vorbesc si de aia spun,buba este la televizor nu la CAM.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Kostell Smith îmi pare rău pentru această situație. Am trimis mai departe colegilor de la tehnic sesizarea ta. Așa cum a menționat și Jay nu recomandăm furnizarea detaliilor personale aici, în comunitate, acesta fiind un spațiu public. De aceea am ascuns datele personale din descrierea topicului.