Bună ziua! Mă numesc Cristian Liteanu. (Cod abonat : 00xxxxxxxx)
Sunt client Orange de 20 de ani. Este prima oară când vă scriu NECĂJIT, DEZAMĂGIT și chiar SUPĂRAT din cauza serviciilor Orange România. Atât de dezamăgit încât am hotărât să reziliez contractul pentru cablu-tv și internet.
Pe scurt, povestea mea este următoarea: în decembrie mi-am achiziționat un smartTv marca Sony Bravia. (KD-55XH8096)
Toate păreau să meargă bine. După câteva zile au apărut ceva probleme cu Modulul CI. Am sunat la 300 și mi s-a propus să efectuez o nouă scanare automată a programelor. Am făcut asta deși apoi a fost destul de neplăcut să le re-aranjez în ordinea preferată de mine. După câteva zile problemele au revenit. Colegii de la departamentul tehnic au afirmat că televizorul este problema și să revin la setările din fabrică. Din nou am luat-o de la capăt...
Iar a apărut acest așa zis “conflict” între televizor și acel modul. De data aceasta îmi cerea un pin, pentru controlul parental, (0000) și actualizarea programelor tv. Colegii de la departamentul tehnic au dat iar vina pe televizor. Mi s-a recomandat cea mai la îndemăna soluție pentru dânșii, revenirea la setările din fabrică. Faptul că mi se solicita acel PIN se pare că ar fi fost tot vina televizorului meu, desi am verificat de 12 ori acest aspect. Pe lângă asta în setările televizorului acel PIN era altul... Am revenit la setările din fabrică pentru a 3 oară în câteva zile.
La ultimul “conflict” apărut mi s-a recomandat iar revenirea la setările din fabrică, dar probabil datorită reacției mele, s-a revenit asupra deciziei și mi s-a recomndat “scoateți pentru 2-3 minute modulul CI”.
Am “executat”! La re-introducerea modulului nu mai funcționa niciun canal!!! Scoteam modulul și anumite canale erau funcționale (tvrHD, primaHD....) Tehnicianul de la celalat capăt al firului a afirmat că nu e normal! Magistrală concluzia! Se pare că în sfârșit după 3 săptămâni cineva ținea cu mine. Așa am crezut! N-a fost chiar așa... După ce i-am comunicat modelul televizorului mi s-a spus că, citez : “- S-ar putea ca televizorul dvs. să nu fie compatibil cu acest modul”
Televizorul nu modulul...
Un televizor fabricat în luna septembrie 2020, nou-nouț, NU este compatibil cu acel modul!!! Deci o tehnologie de ultimă generație NU este compatibilă cu un card pe care Orange îl pune la dispoziția clienților săi??? Ar fi trebuit să sun la Orange înainte să îmi schimb televizorul? Înțeleg dacă era fabricat în ani “90...
Tehnicianul care a venit la domiciliu, și care a făcut absolut tot ce i-a stat în putință să rezolve situația, deși era clar că era maxim depășit de situație, mi-a propus că unică variantă un Receiver. Așa că acum, în 2021, posesor de smartTV, 4k, Android...etc... folosesc metoda din 2001 de a viziona canalele tv. TRIST, DEZAMĂGITOR, INCOMOD!
Cel mai mult m-a deranjat atitudinea colegilor de la 300 care nici măcar nu m-au crezut, de fiecare dată afirmând că nu am setat televizorul cum trebuie. Menționez că meseria mea este de Cameraman, lucrez în domeniul producției video, în televiziune, deci nu sunt chiar străin de aceste tehnologii!
La final, cea mai profesionistă a fost doamna care m-a rugat ca înainte să reziliez contractul să mai verific totuși, la departamentul tehnic, veridicitatea afirmației comform căreia televizorul nu este compatibil cu modulul CI. Repet, televizorul nu este compatibil NU modulul...
Nu mi s-a făcut legătura la departamentul tehnic... ci o domnișoară a verficat tipul și modelul televizorului, și mi-a confirmat că este POSIBIL să nu fie. Că poate trimite un alt technician cu un alt modul dar este posibil să funcționeze dar este posibil să nu funcționeze! Eu în cei 20 de ani petrecuți la Orange am plătit facturile lunar, fară întârziere! Cum ar fi să sun și să anunț că este posibil să plătesc sau este posibil să nu plătesc! Profi... ce să zic...
Am scris mult! Îmi cer scuze! Dar în acest fel m-am descărcat!
Vă rog așadar! NU încercați să vă faceți de râs mai rău decât deja ați făcut-o!
REZILIAȚI-MI vă rog CONTRACTUL!!!
Am verificat la concurență! Au module CI compatibile cu televizorul meu!
Păcat totuși, că ORANGE preferă să piardă clienți vechi, fideli, în loc să facă un mic upgrade! Departamentul IT este un departament vital în orice companie...cât de mică ar fi... cu atât mai mult pentru o companie de talia Orange!
În cei 20 de ani de când sunt client fidel Orange aș putea număra pe degetele de la o mână de câte ori am fost recompensat pentru această fidelitate și vechime! Mi-ar mai rămâne patru degete...
Așa că, având mult mai multe beneficii la activarea unui abonament nou, la o altă companie, am încă un motiv în plus să reziliez contractul cu Orange.
Mulțumesc pentru înțelegere!
Aștept cât mai URGENT soluționarea acestei cereri!
Cristian Liteanu
0744 xx xx xx
Cod abonat : 00xxxxxxxx