la 18-10-2025 05:16 PM
Buna ziua,
Detin un pachet Tv Premium si as vrea sa stiu cum as putea sa accesez canalele 4 k pe care le gasesc in lista de posturi, dar in momentul in care ajung la acestea se aude doar sonorul acestora pe un Smart TV 4k de la LG. Am cautat atat in aplicatia Orange cat si pe pagina Web dar nu am gasit nicio solutie pana acum.
Multumesc anticipat!
18-10-2025 06:19 PM - editat 18-10-2025 06:22 PM
Salutare!
Ai și ci+ introdus în tv?
Dacă îți merg toate celelalte din pachet, ar trebui să funcționeze și astea, pentru că erau la liber, din câte știu eu, de anul trecut. Mă refer la cei cu pachetul Premium, cum ai spus că ai.
La mine funcționează pe tv !
la 18-10-2025 06:57 PM
Va salut!
Nu am card ci+ introdus in televizor. Eu credeam inițial că este vorba de o extraoptiune contracost pe care trebuie să o activez ca sa le pot recepționa, dar cred că poate fi și din cauza televizorului.
Mulțumesc pentru răspuns!
la 18-10-2025 06:59 PM
Dacă nu ai acel ci+, mai sunt și alte canale care nu se vor vedea! Cu plăcere!
18-10-2025 07:05 PM - editat 18-10-2025 07:41 PM
Salut @ValentinD,
In aplicația Orange TV GO pe laptop din browser ambele stream-uri pentru aceste canale 4K nu funcționează.Pentru TV nu am încercat ca nu folosesc acest serviciu. Daca se aude doar sonorul cel mai probabil exista o problema cu recepționarea acestora. Folosești serviciul TV prin fibra?
la 18-10-2025 07:08 PM
Salut,
Da, folosesc serviciul TV prin fibra.
Mulțumesc!
la 18-10-2025 07:11 PM
Cum ai conectat TV-ul la serviciul TV? Ce echipamente folosești mai exact si ce cabluri ai conectate?
la 18-10-2025 07:19 PM
Tv-ul este conectat prin cablu la receiver cu cartela, care primește semnalul din routerul wifi instalat de Orange.
la 18-10-2025 07:20 PM
Ai port HDMI la receiver?
la 18-10-2025 07:32 PM
Da, receiverul are port hdmi.
la 18-10-2025 07:38 PM
Încearcă să conectezi TV-ul la receiver prin portul HDMI, va trebui sa folosești un cablu HDMI 4K compatibil iar mai apoi sa încerci sa redai programele 4K. Încearcă așa si sa ne spui daca a funcționat sau nu.
la 18-10-2025 07:59 PM
Am incercat cu un cablu hdmi 4k compatibil însă tot nu funcționează.
la 18-10-2025 08:14 PM
In cazul acesta va trebui sa iei legătura cu cei de la suport. Pentru TV poți apela numărul 300 oricând de luni pana duminica in intervalul orar 7-24.
la 22-10-2025 05:46 PM
Nu îți merge deoarece receptorul nu este 4k
la 18-10-2025 07:17 PM
Salutare!
Dacă TV este unul Smart, atunci instalează aplicația Orange TV go pe acesta și vei putea urmării canalele fără probleme.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor