la 20-11-2025 06:27 PM
Va salut. Orange a prelungit abonamentul mamei prin apel telefonic.
Nu si-a dat acordul.
Acum nu imi raspund la solicitarea facută. Nu ne sună înapoi.
Am depus o plangere la protectia consumatorului.
Ajuta si o plangere la Polutie pt înșelăciune? Politia intervine in astefel de cazuri?
la 20-11-2025 07:39 PM
Salutare!
Ce s-ar întâmplat, mai exact?
21-11-2025 06:36 AM - editat 21-11-2025 08:54 AM
Salut! Cum s-a întâmplat și de unde v-ați dat seama, deoarece în mod normal noua ofertă se confirmă în aplicație. Eu am activat un abonament nou și a trebuit să-l semnez fizic și să-l retransmit prin curier la Orange.
la 21-11-2025 01:42 PM
Este vorba despre un abonament de tv si net fix.
Au sunat-o. Nu i s-a exolicat. Nu si-a dat acordul.
A spus clar ca nu doreste reînoire.
L-au facut oe 24 de luni..si avea timl 14 zile sa anuleze.
Am sunat in cele 14 zile...sa anuleze..
Tot nu au anulat si apoi au emis factura.
la 21-11-2025 02:59 PM
Salut, @Alexandru_M. Îmi pare rău pentru situație. Îmi poți trimite printr-un mesaj privat codul de abonat și un număr de contact, te rog?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor