la 19-08-2023 05:27 PM
Bună ziua. În luna iulie 2023 am discutat cu un personaj pentru rezilierea contractului TV și tel am în data de 11 parca. Pina cind sa. mi vina contractul încheiat la distanta am întimpinat ni probleme tehnice la TV. Am refuzat contractul cind am fost apelat de curier. Cu alte cuvinte am cerut rezilierea contractului. La citeva zile am fost conectat de către alt operator cu care am convenit sa închei un nou contrat tv esential prin satelit. Numai ca în data de 12.08.2023 cind am primit factura m. Am trezit cu doua ab TV. esențial prin satelit în loc de unul. în data de 14.08.2023.au trimis un operator pentru instalarea TV net. Prin fibra ce ce sa realizat în jurul orei 15.toate bune și la locul lor numai ca în data17. 08.2023 după amiaza am rămas fără semnal adică fără TV și net fix. În data de 18 august am discutat cu o doamna cam o jumătate de ora ca la finalul conversației sa. mi spună ca nu ma poateajuta de cit cu cererea de raziliere a contractului în termen de 10 zile. Întreb și eu oare aceasta companie numita Orange are numai incompetenți și infractori. Va multumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor