la 08-05-2025 12:09 PM
Buna ziua tuturor,
cand incerc sa asociez contul meu orange la abonamentul TV prin cablu pentru a avea acces la toate programele din abonamentul meu cu Orange TV Go, portalul imi afiseaza o eroare: "Cererea nu a putut fi procesata. Te rugam sa incerci mai tarziu."
Aveti idee cum as putea rezolva aceasta problema?
Trebuie sa mentionez ca am incercat de mai multe ori, in mai multe zile si de pe dispozitive diverse (PC, telefon, etc.).
Am sunat si la Serviciul tehnic, mi s-a spus ca numarul meu de telefon este asociat, dar pe portal nu apare ca fiind asociat (este valida optiunea ”Asociaza”). Canalele cele mai interesante (Eurosport ..., Viasat ..., BBC Earth, NAT GEO ..., ANC, AXN ... , Film Box ..., Film Cafe, Epic Drama, Comedy Central, WB; Diva, etc.) nu merg pe telefon, tableta sau PC, doar pe TV.
Am incercat - la sugestia celor de la serviciul tehnic - si cu autentificare in aplicatie din alt browser (pe PC), dar ... degeaba.
la 12-05-2025 03:18 PM
Am reusit. Asa cum mi-ai recomandat, le-am scris celor de la aplicatii@orange.com si in 10 minute am primit mesaj sa ma reconectez cu numele de utilizator si ... merge.
Vad si filmele, si documentarele. Multumesc! 🤗
la 08-05-2025 12:18 PM
Salut,
Ai urmat pașii de asociere din linkul de mai jos:
Pentru clienții Orange Romania
Pentru clienții Orange (OROC) Romania Communication
la 08-05-2025 12:32 PM
Da, am incercat. Mesajul pe care il primesc este: "Cererea nu a putut fi procesata. Te rugam sa incerci mai tarziu." ... si butonul ”inchide fereastra” ...😎
la 08-05-2025 01:07 PM
Salut @iuga1412,
Daca nu ai încercat inca poți folosi chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne pentru a rezolva problema ta.
la 08-05-2025 02:44 PM
Am incercat si Djingo, si serviciul clienti ...
Djingo m-a ”paseaza”, apoi ma intreaba daca vreau sa continui conversatia ....
La Serviciul clienti mi-a spus o domnisoara ca e Orange TVGo ”e asociat numarului meu, ca nu poate fi asociat mai multor numere din abonament”, dar canalele care ma intereseaza nu merg, iar pe platforma numarul nu apare ca fiind asociat (este activa optiunea ”asociaza” pentru numarul/contul meu).
Am mai scris o data, am primit acelasi mesaj ”detaliati situatia” desi o detaliasem in mesajul anterior ....
Este frustrant!!!!!!!!!!!!!!!!
la 08-05-2025 02:48 PM
Ai incercat sa te loghezi cu numărul respectiv (asociat/la username) și parola contului?
la 08-05-2025 03:09 PM
Sigur ca da, chiar de pe telefonul pe care am cartela cu acel numar, cu parola contului meu.
la 09-05-2025 04:44 PM
@iuga1412, ai luat legatura cu colegii noștri prin My Orange? S-a rezolvat situația?
la 11-05-2025 06:40 PM
Nu, nu s-a rezolvat.
la 12-05-2025 08:29 AM
Îmi pare rău 😞
Putem ruga și noi colegii să verifice situația contului tău. Trimite-ne, te rog, numărul de telefon în mesaj privat.
la 12-05-2025 03:18 PM
Am reusit. Asa cum mi-ai recomandat, le-am scris celor de la aplicatii@orange.com si in 10 minute am primit mesaj sa ma reconectez cu numele de utilizator si ... merge.
Vad si filmele, si documentarele. Multumesc! 🤗
la 12-05-2025 03:22 PM
Ne bucurăm. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
la 11-05-2025 06:45 PM
Este interesant ca scrii pe chat si sa trebuiasca sa tot verifici chatul ca sa nu ratezi vreu raspuns, altfel ti se spune ca pentru ca nu ai mai spus nimic, s-a inchis conversatia. Si?! Evident o iei de la capat. Tot frustrant
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor