anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu salvarea canalelor

Vio82gabi
Începător
Nu se salveaza canalele TV. Trebuie sa le scanez de fiecare data când pornesc TV. Menționez ca asta se întâmplă de o zi de când mi s-a pus cartela și cablu în loc de reciver.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! E probabil ceva din setările tv-ului. La receptor e altceva, pentru că lista de canale era în aparatul respectiv, nu în tv. Eventual, încearcă și cu alte setări să dai scanare. Trebuie să selectezi DVBC sau cablu digital, iar la operatori Telekom sau alții. Depinde ce fel de televiziune ai ( de la fostul Telekom sau prin fibră proprie Orange). Dacă tot nu reușești, sună după ora 8 la 300 sau 0374300300, ramura asistență 1-3-3-0 și după ce asculți la fiecare etapă ce spune robotul, cere ajutorul pentru configurarea corectă a canalelor tv. Sper să reușești! Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember
Salutare! E probabil ceva din setările tv-ului. La receptor e altceva, pentru că lista de canale era în aparatul respectiv, nu în tv. Eventual, încearcă și cu alte setări să dai scanare. Trebuie să selectezi DVBC sau cablu digital, iar la operatori Telekom sau alții. Depinde ce fel de televiziune ai ( de la fostul Telekom sau prin fibră proprie Orange). Dacă tot nu reușești, sună după ora 8 la 300 sau 0374300300, ramura asistență 1-3-3-0 și după ce asculți la fiecare etapă ce spune robotul, cere ajutorul pentru configurarea corectă a canalelor tv. Sper să reușești! Succes!

DanielaH
Moderator
@Vio82gabi, s-a rezolvat situația cu salvarea canalelor? Te-a ajutat răspunsul lui Vio73?