anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pachet Orange Tv Go la Smart 15

Zaeryon
Junior

Hello! Am facut de curand un abonament Smart 15 la oferta de Black Friday, cu 7,5 € pe luna. As vrea sa stiu de ce pachet de programe beneficiez in Orange TV Go avand acest abonament, mai exact daca sunt incluse programele Pro Tv si Pro Arena. Din ce am citit, programele Pro sunt incluse la abonamente de peste 10€. Aici e dilema, abonamentul meu este de 15 €, dar eu l-am facut la oferta de BF, cu 7,5€, si vad ca nu beneficiez de canalele mai sus mentionate. 

1 Soluţie acceptată‚

Am rezolvat! I-am abordat pe chatul din My Orange si mi-au spus ca nu imi mergea fiindca nu asociasera contul cu abonamentul. Dupa ce au facut asocierea merge. Momentan doar din aplicatie, cand ma loghez din browser tot nu vrea, imi spune ca nu am in oferta canalele.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Zaeryon: Bun venit în Comunitate. Dacă îți faci abonament de mobil doar pentru ”Orange TV Go”, atunci renunță. Cunosc personal caz cu abonament de 15euro și tot pe degeaba, adică a trebuit să activeze opțiunea de TVGO care includea și canalele PRO. Adică reclama/contractul spune ceva, dar realitatea e alta, confirmata chiar de operator Orange.  

Mda, aveam eu o banuiala. Merci de raspuns. Abonamentul l-am facut pt netul nelimitat, dar si aceasta optiune era binevenita, cam asa reiesea din contract. Ce sa zic, cam urat din partea Orange… 

Paradoxal este că deși ai ”doar” pachetul de ”GO Essential” activ cu acel abonament și din listă ar trebui să ai canalele PRO activate, ele vor fi active doar activând opțiunea ”GO Premium”: NU inclusă și pe alți bani. Adică ai TV nefuncțional și mai plătești în plus ca să fie funcțional. Deci una scrie și ți se promite, însă alta ți se va spune la vorbitor ulterior sau când vei dori să știi de ce nu poți accesa canalele PRO. Și asta pentru că la #1 se poate.

Am rezolvat! I-am abordat pe chatul din My Orange si mi-au spus ca nu imi mergea fiindca nu asociasera contul cu abonamentul. Dupa ce au facut asocierea merge. Momentan doar din aplicatie, cand ma loghez din browser tot nu vrea, imi spune ca nu am in oferta canalele.

@Zaeryon: Excelent, persistă să încerci sau să îți confirme dacă este exclusiv pentru aplicație sau merge și pe TV / browser. În cazul descris de mine operatoarea a confirmat CLAR că nu este accesibil decât cu upgrade la GO Premium.... iar cu upgrade a fost ok, însă nu înainte și nici după ce am renunțat la opțiunea premium.