Nu merg tot timpul programele hd
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2023 10:40 PM - editat ultima oară la 26-04-2023 08:15 AM de DanielaH
Bună, am o problemă cu programele hd, când merg, când nu, nu știu exact care poate fi problema?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-04-2023 10:49 PM
@Indreica: Bun venit în Comunitate. Revino cu câteva detalii utile: client ORO sau OROC? Cablu sau DTH? Vizionare pe TV sau PC/Telefon? Orange tvgo aplicație sau web acces? Anumite posturi sau toate posturile HD sunt cele cu probleme de blocare? Te așteptăm pe topic cu detalii.
PS: Bănuiesc că nu e vremea o cauză, pentru că poate influența recepția.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-04-2023 11:32 AM
Bună, toate programele hd nu merg, doar când și când, dacă ar fi probleme cu lnb sau antena satelit nu ar merge deloc când era telecom nu erau probleme!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2023 06:35 AM
Salutare!
Dacă ai tv satelit, vremea nefavorabilă sau antena dereglată îți pot crea probleme cu recepția totală sau pe anumite frecvențe, deci parțială.
Dacă ai tv prin cablu, poți avea conexiunile slabe, cablul deteriorat sau strangulat, mufe care nu sunt în conformitate cu cerințele, etc.
Te sfătuiesc să verifici cablurile, mufele, lnb-ul ( dacă este antenă satelit, etc), iar dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) și apoi formezi 1-2-2 sau 1-3-2 ( sau orice variantă îți apare în meniu), pentru asistență.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-04-2023 07:44 AM
Salutare! Dacă ești pe cablu, verifică puterea semnalului si calitatea semnalului din setările tv-ului. Vezi să nu fie prin apropiere un router cu semnal wireless care poate perturba anumite frecvențe digitale. Dacă ești pe satelit, verifică poziționarea antenei sau cablul să fie strâns în lnb.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-04-2023 10:46 AM
@Indreica, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-04-2023 04:59 PM
Calitatea Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-04-2023 11:34 AM
Da ai dreptate, când era telecom nu erau probleme!