la
02-05-2025
05:35 PM
- editat ultima oară la
05-05-2025
10:53 AM
de
MihaelaA
Bună , în martie mi am făcut abonament internet +tv premiere cu HBO și Netflix inclus , doar ca la a doua factură, mi s-a facturat Netflixul . Am discutat cu un operator care a spus ca Netflix nu este gratis , este redus . Eu din oferta cu “INCLUS” deduc ca este gratuit . În contract nu spune decât ca este inclus pe perioada contractuală , dar nu spune prețul lui redus sau ceva de genul acesta . O soluție care ar fi? Operatorii din call center nu sunt capabili din păcate
02-05-2025 06:26 PM - editat 02-05-2025 06:34 PM
Salutare!
Depinde cât este inclus. Poate să fie redus în prima lună și apoi în altele, ca aici .
Uită-te în contract și vezi cum este exact!
Dacă ai premiere, atunci este inclus și trebuie să îl ai mereu pe perioada contractului.
Scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo le atașezi și contractul ( dovada).
Baftă!
02-05-2025 06:30 PM - editat 02-05-2025 06:31 PM
Salut! Îmi e greu sa cred că Netflix este gratuit pe toată perioada contractuală. Eu am căutat peste tot și nu am găsit oferta cu Netflix gratuit 12 sau 24 de luni, ci doar 3 (trei) luni, lunile 1, 6 și 12 din contract.
Ai detalii aici
Pentru a dezactiva acest serviciu, trimite un SMS gratuit la 3520 cu textul STOP NETFLIX sau intră în pagina Netflix din contul tău My Orange și dezactivează abonamentul Netflix care a fost activat pe un numar pe care îl gestionezi pe acel cont.
la 05-05-2025 10:52 AM
Salut, @Adela1111111. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Poți verifica, te rog în contul tău My Orange dacă este activat Netflix Standard și nu un alt abonament Netflix? Cel Standard este inclus în pachetul Premiere.
la 06-05-2025 10:28 AM
Bună , am rezolvat . Din păcate am dat la serviciu clienți de o persoană nepregătită și incapabilă.
la 06-05-2025 10:33 AM
@Adela1111111 mulțumim pentru update. Ne poți spune, te rog și cum s-a rezolvat? Putem ajuta astfel și alți membri care au o situație similară și găsesc acest topic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor