la 21-06-2025 09:30 AM
Bună ziua! Nu mi se pare normal ca eu să plătesc pachet suprem și să nu pot urmări toate programele. Cred ca iau in calcul rezilierea.
21-06-2025 09:37 AM - editat 21-06-2025 09:39 AM
Salut,
Poți detalia problema întampinata? Ce programe nu poți viziona?
Unele canale sunt criptate și necesită un card CI sau un decodor pentru vizionare. De asemenea pentru a viziona unele canale este necesar activarea unei extraoptiuni
21-06-2025 09:58 AM - editat 21-06-2025 10:32 AM
Salutare!
Sunt canale din extraopțiuni, cum ar fi cea din ,, international " lansată zilele trecute, care nu va funcționa. Mă refer la câteva canale franțuzești.
În rest, ar trebui să funcționeze aproape toate, nu știu dacă Cinemaxx și pachetul maghiar, cel **beep**, etc.
Ai jos , în pagină, extraopțiunile:
https://www.orange.ro/tv/abonament-tv-cablu/?srsltid=AfmBOopzBimSrdH04yd6iqGCyie945Ev8kQaTpRVep6mfA7...
Canalele din opțiunea Orange Internaţional sunt:
Baftă!
la 21-06-2025 02:59 PM
Salut @Alextutui,
Ai nevoie de o soluție sau doar iți spuneai oful?
la 23-06-2025 11:13 AM
@Alextutui, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta. De când sunt probleme cu recepționarea canalelor? Despre ce canale este vorba?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor