anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix doar la domiciliu

CalinR
Cunoscător

Salutare tuturor! Ieri nu am reusit sa intru pe Netflix, cica nu sunt in reteaua de domiciliu. Eram pe date mobile si cum se schimba ip-urile retelei am ramas fara posibilitatea de a ma loga. Mai era o obtiune de a activa temporar serviciul.Asta se intampla de cand am ales sa includ abonamentul Netfix pe factura Orange. A mai patit cineva asta?

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @CalinR

Nu are legătura cu Orange, abonamentele Netflix permit vizionarea doar la adresa setata in cont. Acest lucru se întâmpla din Mai 2023. 

Un cont Netflix este destinat folosirii de către o singură locuință. Toate persoanele care locuiesc acolo pot folosi Netflix oriunde s-ar afla (acasă, în deplasare, în vacanță). 

Cel mai probabil in cazul tau atunci când ai folosit datele mobile adresa trimisa către serviciu la accesarea contului nu a fost aceeași cu cea setata in cont, lucru normal pentru ca atunci când folosești datele mobile trimiți o alta locație către server. 

Mai multe detalii despre cum poți seta adresa(locuința), edita adresa sau accesa temporar serviciul regăsești aici: 
https://help.netflix.com/ro/node/133821

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

Ofertele mai bune le au în noiembrie (oferă 12 luni 50%  reducere la orice upgrade sau serviciu nou).

Vrei o copie de la factura de nu ma crezi?

Eu te cred pe cuvânt. Eu îți spuneam când semnez cu ei pentru a obține o oferta mai buna.

Vedem, zise orbul...

As prefera extraoptiune, nu inglobat in abonament. In ultimii ani, am activat si dezactivat Disney si Netflix la cateva luni. Pentru 1-2 filme, pe care le pot urmari cam oricand in an, prefer sa am libertate de miscare. 

De urmarit cum vor trata contractele existente. Cand faceau reclama cu reducere 50% pentru 12 luni, erau doar pentru contractele noi, nu si pentru cele vechi ("limitate" la 4 luni de reducere). Cel putin asa a fost acum 3 ani. Stiu ca au anual, dar, fiind sub perioada minima, nu prea m-a interesat.

Tin minte ca, tot acum 3 ani, pentru a fi considerat client nou trebuia sa nu fi avut contract 3 luni anterior noului contract, deci cam pica. Sa zicem ca as putea sta fara TV, dar internetul cam e obligatoriu (probleme semnal la interior la toti operatorii si WiFi ma ajuta mult).

Reducerea este și pentru upgrade. Poți face un downgrade pentru a face un upgrade.😉

Oi face eu downgrade, dar nu ar trebui respectata noua perioada contractuala? 🙂

Atunci când treci la un serviciu superior (de exemplu, de la fibră 500 la 1 Gbps), atunci nu. Downgradeul îl fac după perioada in care am beneficiat de reduceri.

Ok, sa reformulez intrebarea: daca fac downgrade, noul serviciu (practic, serviciu diferit fata de ce am avut pana in momentul respectiv) nu se face pe o perioada contractuala minima? 

La asta ma refeream. Schimb serviciile (de la mare la mic) ca apoi sa fac upgrade la noua oferta. Deci, cam pica ideea, cel putin pentru 2 ani. Da, stiu, pot inceta contractul cu plata reducerilor primite (care sunt fix nimic in cazul de fata), dar nu prea sunt de acord eu cu rezilierea din partea mea (nu am motiv: imi functioneaza serviciile. De ce as rezilia?)

Pentru unii pica, pentru alții funcționează.🙂

IMG_0180.png

 pachetul este digital skyshowtime, 38 lei in loc de 30

L-am vazut din prima, dar "pachetul" este asa (un pic tradus din corporateza in limba romana):

  • abonament analog 26 lei
  • "pachet" digital 30 lei (Analog 26 lei + CI 4 lei = 30 lei)
  • "pachet" digital SkySwhotime 38 lei (Analog 26 lei + CI 4lei +acces la platforma si canale tv Skyshowtime)

Preturile sunt de oras (stiu ca la sat/limitrof oraselor se ofera abonamente rurale. Buletinul meu e de Bucuresti si e cam ciudat sa merg cu saru'mana pentru cativa lei in minus. Nu am o problema sa paltesc pretul intreg).

Ar fi ideal, cine il are, sa puna o captura de ecran dupa factura. Sunt curios daca sunt pozitii separate sau abonament de sine statator.

La mine, partea TV si internet arata asa (evident, abonament+FilmNow):

Screenshot 2025-09-10 162437.jpg

 

Abonament de sine statator, mi-e cam lene sa editez factura

delfinas
#StarMember

Eu am putut viziona Netflix atât pe laptop (Digi), cât și pe mobil (Orange), dar nu simultan. Nu știu cum, dar am reușit, cel puțin pt câteva minute. Era doar o testare.

De putut se poate viziona. Problema e folosirea mai mult sau mai putin indelungata la doua adrese (IP).

Doar presupun ca utilizarea este similara RLAH (roaming SEE): daca predomina adresa de "acasa", atunci nu cred ca sunt probleme. Am primit mesaj ca "nu sunt la adresa de acasa" cand nu prea ma uitam acasa (ci pe laptop) si de aici presupunerea asta.

Eu cred că problema s-ar putea rezolva ușor. Antenaplay, de ex, poate fi vizionat pe mai multe dispozitive, dar nu simultan. Cand ești logat pe un dispozitiv și mai deschizi și pe altul, simultan, ești deconectat automat de pe primul dispozitiv. Nu contează adresa, ci doar sa fie logat numai pe un dispozitiv o dată.