la 10-09-2025 10:52 AM
Salutare tuturor! Ieri nu am reusit sa intru pe Netflix, cica nu sunt in reteaua de domiciliu. Eram pe date mobile si cum se schimba ip-urile retelei am ramas fara posibilitatea de a ma loga. Mai era o obtiune de a activa temporar serviciul.Asta se intampla de cand am ales sa includ abonamentul Netfix pe factura Orange. A mai patit cineva asta?
la 10-09-2025 11:55 AM
Salut @CalinR,
Nu are legătura cu Orange, abonamentele Netflix permit vizionarea doar la adresa setata in cont. Acest lucru se întâmpla din Mai 2023.
Un cont Netflix este destinat folosirii de către o singură locuință. Toate persoanele care locuiesc acolo pot folosi Netflix oriunde s-ar afla (acasă, în deplasare, în vacanță).
Cel mai probabil in cazul tau atunci când ai folosit datele mobile adresa trimisa către serviciu la accesarea contului nu a fost aceeași cu cea setata in cont, lucru normal pentru ca atunci când folosești datele mobile trimiți o alta locație către server.
Mai multe detalii despre cum poți seta adresa(locuința), edita adresa sau accesa temporar serviciul regăsești aici:
https://help.netflix.com/ro/node/133821
la 10-09-2025 11:55 AM
Salut @CalinR,
Nu are legătura cu Orange, abonamentele Netflix permit vizionarea doar la adresa setata in cont. Acest lucru se întâmpla din Mai 2023.
Un cont Netflix este destinat folosirii de către o singură locuință. Toate persoanele care locuiesc acolo pot folosi Netflix oriunde s-ar afla (acasă, în deplasare, în vacanță).
Cel mai probabil in cazul tau atunci când ai folosit datele mobile adresa trimisa către serviciu la accesarea contului nu a fost aceeași cu cea setata in cont, lucru normal pentru ca atunci când folosești datele mobile trimiți o alta locație către server.
Mai multe detalii despre cum poți seta adresa(locuința), edita adresa sau accesa temporar serviciul regăsești aici:
https://help.netflix.com/ro/node/133821
la 10-09-2025 12:17 PM
Si pentru ce mai exista aplicatia mobila Netflix? Nu ca sa fie mobilitate? Pana ieri nu am intampinat probleme in EU. Si apropo, nu am setat adresa de domiciliu in cont deci....Orange. Asa ca bye bye Netflix
la 10-09-2025 12:34 PM
@CalinR daca ai nemulțumiri le poti trimite catre Netflix de aici: https://help.netflix.com/en/contactus
la 10-09-2025 02:11 PM
Trimis, in mod politicoc, ca daca inseram si carmangeria...eram banat
la 10-09-2025 12:15 PM
Salutare!
Pe langa explicatia lui RafaHelper, Netflix a decis de ceva timp ca "account sharing" nu mai este permis. Mai pe romaneste: doar la adresa "declarata" (IP-ul de configurare initiala) se poate urmari, ulterior, daca esti in deplasare, poti urmari temporar (cam o luna) pana sa te intrebe de sanatate.
Cred ca e cunoscut faptul ca o persoana isi facea cont pentru 4 dispozitive ("ecrane") simultan si costul era impartit la 4. Practic, in loc sa platesti 10E (sau cat era pana in decizie) si sa imparti la 4 (adica 2.5E/"frate/sora").
PS: impartirea facturii nu este noua pentru piata americana. Un MVNO a avut, tot pana relativ recent (final de 2023, inceput de 2024). La momentul respectiv, oferta era in felul urmator (nu intru in detalierea resurselor, toate erau nelimtate cantitativ, dar cu limitari in alta parte): 40$ 1 numar pe cont, 35$ de numar pentru 2 numere pe cont, 30$ de numar pe cont si 25$ de numar pentru 4 numere pe cont. Practic, pentru 100$ pe luna pentru 4 numere era convenabil pentru cei care intrau in grup ("party pay") fata de 40$ daca ai fi fost singur. Nu conta daca erau din aceeasi familie sau nu se cunosteau deloc. Fiecare numar era independent fata de celelalte, inclusiv la factura individuala.
la 10-09-2025 12:24 PM
Nu vrei sa auzi ce cuvinte imi trec pe la gura... Ar trebui ca logarea sa se faca pe 4 dispzitive, indiferent de locatie. Ca de aia platesc, sa am mobilitate. Nu coduri temporare etc. 14 zile sunt valide codurile temporare si se gdnereaza pe fiecare dispozitiv. Deci daca calatoresti cu familia de la Cluj la Iasi, in secolul vitezei, trebuie za generezi pentru Iasi coduri. Daca mai vrei sa vezi si Timisoara, again, generezi coduri...
la 10-09-2025 12:43 PM
Te înțeleg, aceeași problema o am și eu: am aplicația de TV și mai vizionez pe laptop în browser (deci, dispozitiv mobil și în afara aplicației). Îți dai seama ca nici mie nu îmi convine, dar jucăm după regulile lor. Cum ziceam anterior, până la restricție, se adunau 4 prieteni și împărțeau prețul. Ca orice afacere, profitul a primat (deși au închis un procent destul de măricel, măsura s-a cam văzut în creșterea încasărilor).
la 10-09-2025 12:58 PM
Da, frustrant, îmi pare rău.
Poți încerca Amazon Prime, 20, lei lunar, cu multe filme și seriale, Reacher, multe desene animate, și RakutenTV ceva interesant cu biblioteca imensa de filme on demand, închiriere de 48h cu 10, lei per film, sau poți să le cumperi cu 35,- 60, lei per film. Cum dorești sau altele. Nu ești restricționat la zona și poți pune pe orice device. Abo la Amazon prime se poate închide când vrei.
la 10-09-2025 02:07 PM
Salutare!
Nu ducem lipsa de alternative, doar ca fragmentarea unde poti viziona filmele nu prea e ce trebuie. De vreo 3 ani, de la lansarea Disney+ si in Romania, ai mai vazut productiile lor in alte platforme?
Buba noastra, a consumatorilor, fix de aici vine: multe platforme (Netflix, Disney+, HBO, Prime Video, etc) cu preturi similare, dar, cand tragi linie... iti dai seama ca platesti cat nu face.
PS: stiu ca pe Rakuten (cei cu Viber) inchiriaza filme, dar voi pune o intrebare: acelasi film e si pe Netflix sau Disney+. L-ai inchiria de mai multe ori, l-ai cumpara sau te-ai abona la o platforma de cate ori vrei sa-l vezi? Raspunsul fiecaruia (inclusiv al meu) va depinde de mai multi factori.
PS2: ca un fan Star Trek ce sunt, nu pot sa nu remarc impartirea serialelor, la care adaug un mic minus la Prime Video: Star Trek: Picard are traducere in romana doar la primul sezon. Personal, nu prea am o problema, dar pentru cineva care vrea sa inceapa vizionarea Star Trek cu seria Picard... s-ar putea sa se lase, in special daca nu prea le are cu engleza.
la 10-09-2025 02:21 PM
Pikard e pe skyshowtime, 2 sezoane traduse. 8 lei/luna la digi
la 10-09-2025 02:36 PM
Digi nu are estraoptiune pentru SkyShowtime, ci doar abonamentul de 38 de lei (evident, cu obligativitatea perioadei minime). Asa cum am scris si pe topicul legat de SkyShowtime, la un moment dat le cam vezi pe toate si ce faci? Platesti cei 8 lei degeaba? Prefer sa platesc (chiar si pret intreg) cat ma uit (o luna-doua) si inchid cand nu mai am la ce sa ma uit.
PS: informatie utila (legata de un serial in plus pe platforma).
la 10-09-2025 03:01 PM
Este, mergi in magazin. Cam ai dreptate cu toate....
la 10-09-2025 03:14 PM
Mergi pe oferta de Black Friday și plătești undeva la 28,5 pe luna (contract 24 luni). Preț pentru pachetul ce include Skyshowtime. La fel și la internet ai pachetul de 1GB la prețul de 500MB.
la 10-09-2025 03:23 PM
Eu am 8 lei/luna. M-au agatat in magazin cu oferta asta in luna mai
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor