la 07-09-2025 02:35 PM - editat ultima oară la 08-09-2025 09:41 AM de DanielaH
Oameni buni, va rog sa ma ajutati, caci pana dau de aia de la Orange ajung sa ma las pagubas. Abea am instalat in trei televizoare cartele CI si m-am trezit ca la un televizor, cu cartela in el, nu pot vedea absolut nimic, ecranul este negru pe toate canalele si nu am nici sunet, iar la altul, cu cartela in el vad doar un singur canal, iar daca scot cartela vad toate programele mai putin cele codate.
la 07-09-2025 02:40 PM
Salutare!
Ai încercat o rescanare a canalelor după instalarea CI-ului ?
la 07-09-2025 02:48 PM
Instalarea a fost efectuata de un specialist de la Orange in data de 29.08.2025. A trecut prin toate procedurile obligatorii, pentru instalarea cartelelor si totul a decurs conform asteptarilor. Am avut acces la toate canalele TV pe aceste televizoare pana pe 02.09.2025. Dupa acea data m-am confruntat cu aceste doua situatii. Culmea este ca simptomele intalnite la cele doua televizoare nu sunt prezente si la al treilea televizor. Mai rau este ca daca introduc cartelele incele doua televizoare acestea nu mai primesc absolut nici o comanda de la telecomanda.
la 07-09-2025 02:57 PM
Ai încercat să inversezi cardurile? Sa pui CI+ care funcționează în celelalte tv-uri care nu funcționează. Astfel poți vedea dacă este o problema legata de carduri sau tv-uri.
la 10-09-2025 01:12 PM
Da, am incercat. Acelelasi simtom.
07-09-2025 04:08 PM - editat 07-09-2025 04:09 PM
Salutare!
Probabil e vreo problemă cu decodoarele, nu sunt compatibile cu televizoarele tale. Normal, fără ci+ se văd aproape toate. Mă gândesc că ori nu sunt setate bine ci-urile, ori nu sunt compatibile tv-urile tale cu ele, cum spuneam.
Încearcă să o iei de la capăt urmând instrucțiunile de aici
Baftă!
la 10-09-2025 09:02 AM
@Memeleaca, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
la 10-09-2025 01:13 PM
Nu. Nu s-a rezolvat situatia.
la 10-09-2025 07:46 PM
De curiozitate, as putea sa te intreb de ce mi-ai adresat intrebarile astea? Ca 'moderator', care sunt atributiile tale in astfel de situatii? Nu stiu daca 'interventia' ta se puncteaza financiar la salariu, dar pentru a-ti eficientiza activitatea, transmiterea subiectului/subiectelor catre departamentul tehnic ar rezolva multe dintre multiplele probleme tehnice cu care se confrunta abonatii Orange si pentru care nu gasim rezolvari coerente si eficiente. Sa suni la 300 inseamna sa iti iei o zi libera de la serviciu si tot ramai cu problema nerezolvata.
la 10-09-2025 08:43 PM
Pentru că ne dorim să ajutăm. Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți oferi codul de abonat și vom adresa întrebarea către departamentul tehnic.
la 10-09-2025 03:21 PM
Am cam aceeasi problema.De saptamana trecuta TV ul pride doar un singur canal.am resetat TV ul ,am restartat internet ul,am schimbat bateriile la telecomanda ,am scos cartela ci din TV ,nici o rezolvare .Are cineva un numar de la deranjamente va Rog ?
la 10-09-2025 07:32 PM
La unul dintre televizoare, pentru a-l putea folosi, inainte de a-l porni il scot din priza si il introduc din nou. Am rulat cartelele intre televizoare si nu a avut nici un efect favorabil. Acum sunt prins cu alte probleme, dar voi suna, fara speranta, in centrala.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor