la
23-08-2025
09:14 PM
- editat ultima oară la
25-08-2025
01:46 PM
de
AndreeaAC
salutare,
de 2 ori m-am intors in tara si la reconectarea in Romania netul mobil a ramas pe o viteza super mica (cel putin intr-una din ocazii terminasem netul jn roaming). din suport au rezolvat problema cica au restartat nu stiu ce serviciu care mai ramane blocat.
astazi am ramas fara net pe abonament si mi-a trecut iar pe viteza aceea foarte mica. am luat 20 gb de la piniate care s-au si activat dar viteza a ramas tot foarte mica. de la suport inca nu am primit raspuns dar presupun ca e acelasi tip de problema. ati mai patit asa ceva sa ramana netul pe viteza aceea foarte mica?
la 24-08-2025 08:49 AM
Salutare!
Este posibil să fie vorba despre o limitare de viteză impusă de Orange (cost control). Îți recomand să contactezi serviciul clienți pentru clarificări. Poți solicita eliminarea restricției, însă există riscul să apară costuri suplimentare. Pentru a evita astfel de situații pe viitor, ar fi util să optezi pentru un abonament cu internet nelimitat.
la 23-08-2025 10:42 PM
Salut @Serban10000. Ce abonament ai de are așa puține ”date mobile” incluse? Este mai vechi? Ideea este că un restart ar trebui să revină cu telefonul la ”configurările” de date mobile aferente operatorului local, adică Orange. Iar despre viteza de net este posibil să fie doar o anumită cantitate garantată pentru o anumită viteză. Depinde totul de tipul abonamentul pe care-l ai.
Bănuiesc că ai verificat și nu sunt probleme cu semnalul sau nu este o zonă cu probleme de congestie a rețelei (adică altădată ai avut viteze mai mari). Mai încearcă la alte intervale orare și poate obții viteze mai bune, dar neapărat după 2-3 restartări ale telefonului. Te așteptăm cu vești bune.
la 24-08-2025 08:51 AM
am 18 gb care impreuna cu piniatele astea imi este arhisuficient. consum undeva intre 15-20 gb pe luna. problema este ca Orange nu stie tot timpul sa comute inapoi pe viteza normala daca ai ramas fara net). restarturi am tot dat fara folos, in schimb cand intervin ei isi revine brusc fara sa mai fac eu nimic.
la 24-08-2025 09:07 AM
impreuna cu piniatele am arhisuficient. problema e ca nu stie softul orange sa reactiveze automat viteza corecta. chiar si ei zic ca trebuie resetare. problema e ca este enervant si le si ia cam mult sa rezolve problema. multumesc pt raspuns.
24-08-2025 05:40 AM - editat 24-08-2025 08:54 AM
Salutare!
Posibil să trebuiască să îți facă ei o resetare de cont.
Până atunci, poți da un mod avion, o restart are, etc.
Baftă!
la 24-08-2025 08:49 AM
Salutare!
Este posibil să fie vorba despre o limitare de viteză impusă de Orange (cost control). Îți recomand să contactezi serviciul clienți pentru clarificări. Poți solicita eliminarea restricției, însă există riscul să apară costuri suplimentare. Pentru a evita astfel de situații pe viitor, ar fi util să optezi pentru un abonament cu internet nelimitat.
la 24-08-2025 09:20 AM
asa este. am cost control. dar ar trebui sa fie activat doar cand nu mai am resurse de net. adica am bagat 20 gb din piniate pe cont, ma astept sa revina automat la viteza corecta. cost control este pentru situatia cand nu mai am resurse de net. in fine, eu inteleg problema dar este foarte enervanta pentru ca te lasa fara date mobile si pentru ca le ia vreo 2 zile sa rezolve. de ex acum stau pe wifi hotel si in afara hotelului pe hotspot Vodafone unde probabil o sa ajung permanent daca mai patesc si a 4 a oara. si nu, nu vreau internet nelimitat. am tot avut dar consum max 15-25 gb de net si atunci de ce sa mai tot platesc net nefolosit. multumesc pentru raspuns.
24-08-2025 09:45 AM - editat 24-08-2025 09:46 AM
Cei 20 GB au fost alocați după epuizarea resurselor sau înainte?
Daca au fost alocați înainte de epuizarea resurselor, atunci este o problema pe care Orange trebuie sa o rezolve.
la 24-08-2025 10:07 AM
alocati dupa. cred ca tot orange trebuie sa rezolve. am 20 gb disponibili dar netul nu merge. din restart/avion etc nu a pornit asa ca eu zic ca tot la ei e problema. doar n-o sa stau pana la facturare cu 20 gb disponibili dar pe setarea de cost control. oricum multumesc pt raspuns.
24-08-2025 10:12 AM - editat 24-08-2025 10:14 AM
În aplicația My Orange ai opțiunea de a dezactiva și reactiva internetul. Poți încerca să dezactivezi internetul, apoi să repornești telefonul. După aceea, activează din nou internetul și fă încă un restart al telefonului. Poți testa, nu știu dacă va funcționa, personal am net nelimitat.
My Orange app - altele - servicii - voce - internet.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor