anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroarea 14

Modan
Începător
 
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut!

O sa avem nevoie de mai multe detalii aici. Ce e cu eroarea asta? Cand apare? De cat timp apare? Poti sa pui o poza sau ceva, poate ajuta la clarificarea situatiei?

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ca să rezolvi problema relativ rapid, trimite un email la aplicatii@orange.com, cu numărul de telefon, numele și adresa de email asociate My Orange. Să atașezi și poze cu eroarea! Eu așa fac de fiecare dată când am probleme cu aplicația și se rezolvă!

Succes!

DanielaH
Moderator

@Modan te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.

arsradu
#StarMember

Daca folosesti card CI, si esti client preluat de la Telekom, din cate am putut sa vad, acea eroare inseamna: "Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea în acest receiver. Te rugăm să contactezi Servicul Clienți."

Mai multe detalii aici

Deci, rugamintea ar fi, daca poti, sa folosesti unul dintre mijloacele de comunicare de aici, si sa iei legatura cu departamentul de Relatii Clienti.

Client Orange