la 06-10-2022 10:59 PM
06-10-2022 11:28 PM - editat 06-10-2022 11:29 PM
Salut!
O sa avem nevoie de mai multe detalii aici. Ce e cu eroarea asta? Cand apare? De cat timp apare? Poti sa pui o poza sau ceva, poate ajuta la clarificarea situatiei?
07-10-2022 06:35 AM - editat 07-10-2022 06:36 AM
Salutare!
Ca să rezolvi problema relativ rapid, trimite un email la aplicatii@orange.com, cu numărul de telefon, numele și adresa de email asociate My Orange. Să atașezi și poze cu eroarea! Eu așa fac de fiecare dată când am probleme cu aplicația și se rezolvă!
Succes!
la 07-10-2022 08:32 AM
@Modan te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.
la 07-10-2022 09:27 AM
Daca folosesti card CI, si esti client preluat de la Telekom, din cate am putut sa vad, acea eroare inseamna: "Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea în acest receiver. Te rugăm să contactezi Servicul Clienți."
Mai multe detalii aici.
Deci, rugamintea ar fi, daca poti, sa folosesti unul dintre mijloacele de comunicare de aici, si sa iei legatura cu departamentul de Relatii Clienti.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor