la 11-04-2023 05:39 PM
Salut! Am vrut să dezactivez opțiunea Voyo prin apel la 300 și mi s-a spus că se poate doar după 3(trei) luni de la activare. Este adevărat? Mulțumesc!
11-04-2023 06:03 PM - editat 12-04-2023 07:44 PM
Salut @Victor5 , Nu am găsit informații in acest sens dar poți încerca singur sa o dezactivezi urmând unul dintre pașii de mai jos:
Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.
11-04-2023 06:03 PM - editat 12-04-2023 07:44 PM
Salut @Victor5 , Nu am găsit informații in acest sens dar poți încerca singur sa o dezactivezi urmând unul dintre pașii de mai jos:
Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.
11-04-2023 06:50 PM - editat 11-04-2023 08:13 PM
Salut Victor,
Daca e platit in avans pe 3 luni atunci da, e normal sa se poata dezactiva doar dupa ce expira subscrierea.
Adica, tu poti sa te desubscrii oricand, dar acea desubscriere nu-si va face efectele decat dupa expirarea perioadei platite in avans. Asa e la orice subscriere.
la 12-04-2023 09:48 AM
Victor, ai reușit să dezactivezi opțiunea? E plătită în avans, cum spune arsradu? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.
la 13-04-2023 09:36 PM
Din ce știu si m-am documentat la Orange nu se poate alege opțiunea pe 3 luni sau sa plătești pentru 3 luni.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor