la 12-04-2023 07:34 PM - editat ultima oară la 13-04-2023 08:29 AM de DanielaH
De 20 de zile încerc sa pot beneficia de grila de programe TV Premium plătind pentru ea.
Nu vor sa îmi deschidă reclamatie.
la 12-04-2023 08:26 PM
Salutare!
Le-ai scris din secțiunea Contact?
Le scrii aici, dacă ești client Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Sau aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 12-04-2023 08:34 PM
Salut @Micu123,
Unde ai solicitat si cine nu vrea sa iți deschisa reclamație? Incearca sa ne oferi mai multe detalii, cu cat întrebarea ta conține mai multe detalii cu atât vei primi un răspuns mai repede si adăpat nevoilor tale.
la 13-04-2023 10:42 AM
@Micu123, bun venit în Comunitate!
Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor