anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivare Voyo

Victor5
Începător

Salut! Am vrut să dezactivez opțiunea Voyo prin apel la 300 și mi s-a spus că se poate doar după 3(trei) luni de la activare. Este adevărat? Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @Victor5 , Nu am găsit informații in acest sens dar poți încerca singur sa o dezactivezi urmând unul dintre pașii de mai jos:

Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

RafaHelper
#StarMember

Salut @Victor5 , Nu am găsit informații in acest sens dar poți încerca singur sa o dezactivezi urmând unul dintre pașii de mai jos:

Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Victor,

Daca e platit in avans pe 3 luni atunci da, e normal sa se poata dezactiva doar dupa ce expira subscrierea.

Adica, tu poti sa te desubscrii oricand, dar acea desubscriere nu-si va face efectele decat dupa expirarea perioadei platite in avans. Asa e la orice subscriere.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Victor, ai reușit să dezactivezi opțiunea? E plătită în avans, cum spune arsradu? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.

RafaHelper
#StarMember

Din ce știu si m-am documentat la Orange nu se poate alege opțiunea pe 3 luni sau sa plătești pentru 3 luni.